Pliscin Skrevet 23. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg tar patent på en motsatt ballong. Den må fylles med vakuum, slik at den blir mindre og mindre, og til slutt forsvinner den. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg tar patent på en gass som, ved inhalering, gjør stemmen din så mørk og basstung at når du nynner, lager du jordskjelv. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg tar patent på en pille som gjør deg klin kokos apeshit banana rambo geronimo manson i toppskolten. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg tar patent på mørkelykt. Det blir kølsvart der du retter den. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg tar patent på en fjernkontroll som reduserer lydstyrken på kollegaene mine. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg tar patent på hår som grer seg selv. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg tar patent på en AI-generert genkode som du kan bytte ut din egen med. Bivirkninger kan være at du begynner å brøle som en ape, gradvis endret utseende og uønsket hårvekst, samt tidvis akutt total hjernetåke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 (endret) Jeg tar patent på penis pumpe som har 32 PSI trykk pr sekund. Endret 28. februar 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. mars 2023 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg tar patent på en ny produksjonsmåte for klær som baserer seg på arbeid utført av ravende sinnssyke bavianer. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg tar patent på en ny type batteri som tar inn frisk mat fremfor strøm. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg tar patent på en reisningsstarter, som er i prinsippet en omprogrammert hjertestarter, med startkabler for utstyret. Nb! + polen skal på kjøttstaken, mens - polen skal på kjøttbollene. Gjør man det motsatt blir man umiddelbart kastrert. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg tar patent på ost laget av gress og mose. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. april 2023 Forfatter Del Skrevet 11. april 2023 Jeg tar patent på kunstig gress, laget av kjønnshår som blir fanget opp fra kloakken med et spesialredskap. De limes, klippes, rettes ved hjelp av en AI-styrt robot, før de kjøres gjennom en en tørketrommel og blir dynket i grønn bengalakk. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. april 2023 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg tar patent på en bil uten hjul. Slik kan du kjøre, uten at du trenger å flytte på deg. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. april 2023 Forfatter Del Skrevet 12. april 2023 Jeg tar patent på et fremtidens fremkomstmiddel: EL-jetpack. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. april 2023 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg tar patent på dieseldrevet vifte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2023 Del Skrevet 13. april 2023 Jeg tar patent på en vibrerende dildo som fungerer kun når den blir brukt av andre. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 13. april 2023 Del Skrevet 13. april 2023 Jeg tar patent på grillpølser som snur seg av seg selv i steikepanna. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. april 2023 Forfatter Del Skrevet 26. april 2023 Jeg tar patent på en opprettingsform til bananer, slik at man kan få rettet den ut. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april 2023 Del Skrevet 26. april 2023 (endret) Pliscin skrev (58 minutter siden): Jeg tar patent på en opprettingsform til bananer, slik at man kan få rettet den ut. Da blir ikke den ikke god på smak når den er retta ut. 😝😝😜😛 Tilbake til leken: Jeg tar patent på en omformings bytter, som bytter på formen på ting, frukt og alt ant. Sånn at man gjør bananen får appelsin formen, og motsatt. Hvis man er riktig uheldig, og havne selv inni omformings bytteren, og får formen som en appelsin. Snakker om Annoying Orange. Endret 26. april 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå