Lapette Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg og broren min har begge neverwinternights installert på dataene våre og har den nyeste versjonen (1.30 eller 1.32.. no sånt) Men det funker ikke å spille LAN! Jeg prøver å hoste et game, men den sier at jeg må registrere meg.. Jeg prøver å registrere meg, men den sier at CD-keyen min er invalid.. (hmm... merkelig.. ) Er det noen måte man kan spille NWN LAN uten å registrere seg?! Takk takk Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 håper at dere har kjøpt spillet. dere må ha ulike cd-keyer vettu Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 ja jøss... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg snakker sant, dere må ha forskjellig cd keyer. registrering er ikke nødvendig for lan gaming! god nwn fornøyelse! har bestilt den siste tileggs pakken, gleder ræva av meg Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Men hvordan skal jeg da klare å create et lan game? Det står jo "enter username" med en gang jeg trykker MULTIPLAYER GAME! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 bare prøv deg fram, hakke spilt det på en stund. som jeg husker så skriver du bare inn et username. det skal funke, det er ikke noe tricky med å mekke lan game i nwn Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Jammen dille da.. Jeg har prøvd alt... det funker ikke.. BLEEH...! Finner en egen dedicated server client, men d er umulig å joine den uten account!! Arf.. Noen andre her som vet? Lenke til kommentar
golem Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 for å kunne create/joine LAN games uten gyldig key så må dere koble fra internett forbindelsen, hvis spillet ikke har tilgang til masterserveren kommer dere videre. Ikke nødvendig med gyldig konto Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Oki, takk for tipset (selvfølgelig har jeg gyldig konto, hva tar du meg for? ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 btw, nyeste versjon er noe som 1.61 elns og jeg trodde den account checken tima ut etter en stund, sånn at folk uten internett tilkobling kan spille MP? Har ADSL og gyldig versjon, så det har aldri vært ett problem, men mener å ha hørt noe slikt engang i tiden (kanskje de har patcha det vekk?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå