Lapette Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har en MIDI fil jeg gjerne skulle lastet opp på internett, heldst med en lett adresse, så den er lett tilgjengelig.. Jeg skal senere downloade den med WAP for å fremføre en presentasjon for mine ansatte.. Hvilken server burde jeg bruke? Jeg trenger ikke mer enn 1MB lagringsplass, men webadressen må være veldig lett (www.sol.no/musikk/midi.mid f. eks), heldst en .no adresse? Bækkøpp!! Takk for svar Lenke til kommentar
xico Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hva med "home.no/brukernavn/midi.mid" ? home.no Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Men da står det at jeg må bruke powertech sin dialer?? Har prøvd det før.. hva er det for no dritt egentlig? EDIT: venta, det funka takk takk EDIT2: fikk en annen error nå.. bleh.. finnes det andre alternativer? Endret 28. desember 2003 av Lapette Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 www.frac.dk du får adressen: www.dittbrukernav.frac.dk Du trenger bare en .dk email Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 kan hoste den for deg jeg... send meg en PM så avtaler vi nærmere med bruker konto etc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå