VelkommenHit Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Hei! Jeg er utrolig nysgjerrig, og serien seriemorderen i Orkdal har vekket min interesse for å finne ut av hvor Arnfinn Nesset bor i dag, og hva han har drevet med frem til nå. Siden han er en allerede offentlig kjent person tillater jeg å grave litt. Når jeg fikk høre i en bisetning at han muligens holdt til i umiddelbar nærhet til mitt hus begynte jeg i allefall å lure... Jeg har hørt at han bor i Grenlandsområdet, han er godt over 80 år nå. Har muligens utdannet seg innenfor landbruk etter soning og jobbet med dette. Noen som har hørt noe annet? ? Lenke til kommentar
Sjakal Skrevet 30. januar 2020 Del Skrevet 30. januar 2020 Bor vist i Skien som jeg har hørt, eks kona (Karen) døde nå før jul. Bruker samme fornavn men har fått nytt etternavn.... Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Han var lenge på Bastøya hvor han muligens drev med gartneri og visstnok en mønsterfange. Lenke til kommentar
Christin49 Skrevet 19. juni 2023 Del Skrevet 19. juni 2023 Han bor i Skien ja. Jeg så han faktisk på fredag da han gikk av bussen der han bor. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Han var gæren det derre Arnfinn Nesset opplegg Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Sikkert en flott eiendom siden han er gartner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå