jakobbg Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Hei! Har Altibox hos BKK Fiber med ruter i bridge mode mot mitt Unifi-nett, og det fungerer ypperlig; USG-gateway får public ip utan problem. no har eg fått fiber frå Telenor, med kun fiber-til-nett-boks (liten svart boks). Flytta WAN-Abel frå BKK over til Telenor-boks, men no kjem eg ikkje på nett. kva kan vere galt? eg har prøvd å koble laptop direkte med kabel til Telenor-boksen, og då får eg tilsynelatande Internett og public ip utan problem. nokre tips til kva eg kan sjå etter på Unifi-sida? Det er ikkje noko Telenor må sette opp på so side for å få dette til å fungere, ikkje sant? på førehand takk for svar! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. januar 2020 Del Skrevet 30. januar 2020 10 hours ago, jakobbg said: Hei! Har Altibox hos BKK Fiber med ruter i bridge mode mot mitt Unifi-nett, og det fungerer ypperlig; USG-gateway får public ip utan problem. no har eg fått fiber frå Telenor, med kun fiber-til-nett-boks (liten svart boks). Flytta WAN-Abel frå BKK over til Telenor-boks, men no kjem eg ikkje på nett. kva kan vere galt? eg har prøvd å koble laptop direkte med kabel til Telenor-boksen, og då får eg tilsynelatande Internett og public ip utan problem. nokre tips til kva eg kan sjå etter på Unifi-sida? Det er ikkje noko Telenor må sette opp på so side for å få dette til å fungere, ikkje sant? på førehand takk for svar! Prøvd en reset av unifi? Evnt prøv å release DHCP adressen du har hentet fra BKK. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 30. januar 2020 Del Skrevet 30. januar 2020 Å prøve med standardkonfigurasjon for ruteren kan være en start. Du har ikke satt opp noen VLAN i forbindelse med tidligere løsning? Vær obs på at hvis du skifter mellom flere enheter som er koblet til fiberboksen fra Telenor, kan det være at du må vente på DHCP-release før ny enhet får IP-adresse. 1 Lenke til kommentar
jakobbg Skrevet 30. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2020 Fant ut av det! Hadde hardkoda DNS-tjener i Unifi, så dermed fekk eg ingen ip-adresser resolva. Internet er betre med DNS, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå