fidos Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Har en pent brukt Toyota fra 1986 der vindusviskeren har sluttet å fungere på intervall. Den har 3 hastigheter, intervall, I og II. En vakker sommermorgen sluttet viskeren å fungere på intervall. Det som skjedde er at den i en periode slet med å starte, måtte først ta på nivå I, for så tilbake til intervall for at den skulle starte. Deretter sluttet den helt å fungere på intervall. Var innom Toyota forhandler for å høre (gadd ikke betale for sjekk - burde kanskje det?). De antok vindusviskermotoren var gåen. Denne produseres ikke lenger og er umulig å få tak i, mente de. (Syntes dog det er rart det ikke finnes en eneste en de kan få tak i?? Eller noe tilsvarende?) Så, idag, når det regner nok men ikke nok til at viskeren skal gå i 140, må jeg sitte og dra spaken opp og ned 2 hakk for å starte/stoppe regelmessig. Er det fornuftig at det kan være vindusviskermotoren? Noen prøvde å dra ut alle sikringer eller noe for så å sette de inn igjen på anbefaling fra en mekaniker, det fungerte ikke. Må jeg bare belage meg på å ha "nok å gjøre" mens jeg kjører fremover? Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 30. januar 2020 Del Skrevet 30. januar 2020 Jeg kan ikke svare på om det er logisk å bytte hele viskermotoren. Men skulle du gjøre det fant jeg en som passer din Camry til 250,- på finndel.no. Så det er jo ingen større utgift å teste det. 1 Lenke til kommentar
fidos Skrevet 5. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2020 SecoY skrev (På 30.1.2020 den 11.48): Jeg kan ikke svare på om det er logisk å bytte hele viskermotoren. Men skulle du gjøre det fant jeg en som passer din Camry til 250,- på finndel.no. Så det er jo ingen større utgift å teste det. Tusen hjertelig! Da ordner det seg nok Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Vil nok tro det er intervallrelet som et gåent, er ikke logisk at motoren har feil, på eldre Camery sitter dette innebygd i spaken mener jeg og huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå