vegeto Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 på www.netconnection.no koster alle coolermaster kabbisene 799kr untatt atc 111b og wavemaster serien. Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 å selfølelig ingen med 5-6 cd-rom brønna Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg som har siklet på et slikt kabinett i år og dag nå... Har ikke bruk for _enda_ et kabinett som bare står og støver ned eller blir dremlet på til det ser mannen med ljåen, men jeg må ærlig inrømme at jeg ble fristet likevel. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ok? so? For eksempel kan det være at dette er veldig bra kabinetter som har kostet opp mot 1600-1700kr før? Dette er jo et røverkjøp. Selv om jeg bestilte et Lian Li PC65B Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 jeg har også siklet på disse cabbisene. siden de kom ut. dessuten skulle coolermaster slutte og selge disse nå, så det er nok derfor de er billige. men det koster 300kr frakt. Lenke til kommentar
mrpowers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg kjøpte Coolermaster ATC210BAX1 da kabinettet kosta nesten 1700 kr. Jeg MÅTTE bare ha det, fordi det var så pent. Og jeg ble ikke skuffa. Altså for å si det sånn, de lager kabinettet som gjør navnet stolt. Det er virkelig bra kjøling. Hadde problem med to disker i Chieftecen, men i Coolermaster har jeg ikke hørt noe mere fra dem Har nå gått til innkjøp av Coolermaster Wavemaster, etter at oddsen gikk inn i helga. Det ser enda fetere ut, og er bare helt top notch Jeg kan trygt anbefale disse kabinettene, finnes ikke dårlig. Og til 800 kr? RØVERKJØP, kjøp mens de enda har igjen Mvh, Jan Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå