Gjest 72f6e...fcc Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Knakk håndleddet på jobb, altså en yrkesskade. Måtte gjennom en operasjon og noen måneder etter har jeg fortsatt dårlig bevegelighet i håndleddet. Det er ikke gått 1 år enda, så kan ikke søke om Mènerstatning siden de vil vente og la skaden stabilisere seg. Men vil se hva jeg kan forvente meg i erstatning om håndleddet ikke har blitt bedre når 1 år er gått. Erstatningen beregnes utifra hvor Invalid man er. Har sett på Invaliditetstabellen men skjønner ikke helt fagspråket. Noen som vet hva disse tingene betyr og kan forklare det på en enkel måte? "Håndledd Bevegelsesutslag redusert til 60 grader inklusive optimal stilling Medisinsk invaliditet i prosent: 3 % Ankylose/artrodese med maksimal volarfleksjon Medisinsk invaliditet i prosent: 30% Ankylose/artrodese i 0-20 grader ekstensjon og normal underarmsrotasjon Medisinsk invaliditet i prosent: 15% Skade på radioulnarledd Medisinsk invaliditet i prosent: 5%" Anonymous poster hash: 72f6e...fcc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå