Håvard Fossen Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Telenor betaler ut 12,4 milliarder kroner i utbytte [Ekstra] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Under Televerket ville disse 12,4 milliardene heller gått til ineffektivitet / unødvendige stillinger "sysselsetting for sysselsettingens del". Jeg er ikke så sikker på hva som er verst. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Simen1 skrev (5 minutter siden): ineffektivitet / unødvendige stillinger "sysselsetting for sysselsettingens del". Halvparten av disse går i statens lommer, så da er vi jo like langt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 (endret) Som sagt, jeg er ikke så sikker på hva som er verst. Hva koster de unødvendige stillingene for staten/NAV nå? Er det bedre eller verre enn å ha de sysselsatt i et Televerk dersom det fortsatt eksisterte? Edit: Jeg er bare ute etter å "ta" ensidigheten og skape litt flersidighet og ettertanke. Endret 29. januar 2020 av Simen1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Simen1 skrev (4 minutter siden): Hva koster de unødvendige stillingene for staten/NAV nå? Ikke så veldig mye. Men det kommer an på hvor man setter grensen for hva som er unødvendig. Simen1 skrev (5 minutter siden): Er det bedre eller verre enn å ha de sysselsatt i et Televerk dersom det fortsatt eksisterte? Jeg vil tippe det er bedre. Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Veldig bra. Da får vi dekt opp kostnadene med parkeringskjeller'n under stortinget og erstatning for Helge Ingstad. Vi setter opp budsjetter som sørger for at vi bruker opp ALLE pengene okke som... Det er flott det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå