Gå til innhold

Videogirls_no.exe

Dragev

Anbefalte innlegg

Det nevnte programmet har poppet opp i den seinere tid på dataen min. Skjønner ikke helt hen det kommer fra. Har skannet det med Norton men den fant ingenting. Med en gang jeg kopler meg opp på internett får jeg melding om at den prøver å koble seg til. Hvis jeg går inn i Windows Oppgavebehandling (CTRL+ALT+DEL) så står programmet og kjører under Videogirls_no.exe. En ting den også gjør er at når du prøver og maksimere en internett side så blir siden plutselig mindre og du kan ikke trekke den større eller noe.

Har virkelig ikke peiling på hva det er og hvordan jeg kan få den vekk.

Setter pris på all hjelp jeg kan få!

Endret av Dragev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det nevnte programmet har poppet opp i den seinere tid på dataen min. Skjønner ikke helt hen det kommer fra. Har skannet det med Norton men den fant ingenting. Med en gang jeg kopler meg opp på internett får jeg melding om at den prøver å koble seg til. Hvis jeg går inn i Windows Oppgavebehandling (CTRL+ALT+DEL) så står programmet og kjører under Videogirls_no.exe. En ting den også gjør er at når du prøver og maksimere en internett side så blir siden plutselig mindre og du kan ikke trekke den større eller noe.

Har virkelig ikke peiling på hva det er og hvordan jeg kan få den vekk.

Setter pris på all hjelp jeg kan få!

Typisk har jeg sett denne filen på maskinene til folk som surfer mye pr0n, dvs maskiner jeg driver vedlikehold av....Det fjernes enkelt ved å kjöre msconfig (run->mscofing) gå til startup tabben og fjern haken ved videogirls_no.exe. Da vil ikke programmet laste mere ved oppstart

Du kan også fjerne katalogen til programmet i programfiler...

Det anbefales også å innstallere spybot eller adaware til å fjerne eventuell spyware.

Mvh

Raimo

Lenke til kommentar

Lastet ned Spybot selvom det fant en del andre ting fant det ikke den.

Skal prøve det der.

Og jeg er nok over det stadiet der man leiter etter nakenhet på internett, bare så det er sakt.

;)

Takker for kjappe og gode svar!

Endret av Dragev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...