Scarvo Skrevet 4. september 2021 Forfatter Del Skrevet 4. september 2021 Men hvis jeg har fks dritvondt i ryggen nå så hjelper det jo lite at den blir bedre om 1 år eller noe. Jeg har vondt her og nå liksom. Jeg har planer i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 Planen din må nok vente, pga du ble akkurat ringt av fastlegen din for at han oppdaget noe alvorlige. Jeg er fult vaksinert for såvidt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2021 Forfatter Del Skrevet 6. september 2021 Vaksinen er egentlig bare en mikrochip, noe som nå sørger for at staten kan overvåke deg mer enn de sikkert allerede gjør. Mange elever får toppkarakter i norsk skole. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 "I norsk skole" er et ikke-eksisterende fag der ingen noen sinne har fått toppkarakter; siden faget ikke eksisterer. Når man laster opp filer på Diskusjon.no er maks totalstørrelse 244,14 MB - som er ganske romslig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Paspå du ikke blir super ivrig opplaster, da blir det ikke så romslig lengere. Jeg har overtatt hele første siden av lekeplassen i kl 05:23 tiden. Endret 7. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2021 Forfatter Del Skrevet 7. september 2021 Det at du er positivt fornøyd med å ha overtatt førsteplassen på en totalt uviktig nettside, på et tidspunkt alle andre normalt pleier å sove på, gjør at du kanskje ikke har så mye andre saker i livet å glede deg over. Covid-19 er på vei bort. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Noe som gjør at smitteverntiltak minker/forsvinner samt at samfunnet åpner opp. Det fører både til oppblomstring av muterte virusvarianter, samt andre virus i samfunnet. Vanlig influensa tar tross alt mange liv hvert år også. For å åpne opp må flere ta vaksine, som som gjør at mange får uheldige bivirkninger. Den fine og koselige høsten er på innmarsj. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Nå blir det ikke sommer om ca et og et halvt år. Siden vinteren er snart kommet, så vil det bli pinne kalt pga global oppvarming. Kanskje det blir så kalt at det blir nesten håpløst å varme opp hele leiligheten/huset. Kanskje du blir snødd inne. Snøen legger seg kanskje llitt over tak høyden, ikke vet jeg. Mørketiden har snart kommet, som jeg liker. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. september 2021 Forfatter Del Skrevet 16. september 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (20 timer siden): Nå blir det ikke sommer om ca et og et halvt år. Siden vinteren er snart kommet, så vil det bli pinne kalt pga global oppvarming. Kanskje det blir så kalt at det blir nesten håpløst å varme opp hele leiligheten/huset. Kanskje du blir snødd inne. Snøen legger seg kanskje llitt over tak høyden, ikke vet jeg. Mørketiden har snart kommet, som jeg liker. Global oppvarming vil vel ikke gjøre det kaldere... mer andre veien dessverre. Tilbake til tråden. Mørketiden gjør at det er mørkt og at sjansen for at du krasjer i en vegg og slår nesen vil dermed øke betraktelig. Jeg har en seng å sove i. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Den sengen din er altfor ekstremt deilig å ligge i. Så deilig at du sliter stadig vekk å komme deg opp av den. Du vil komme for seint på jobben og andre viktige ting. I tillegg klarer du ikke å gå på do eller verken lage mat. Det blir deilig å dra til Drømmeland om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. september 2021 Forfatter Del Skrevet 22. september 2021 Drømmeland finnes bare i drømmene. Uansett hvor mye du trives vil du måtte våkne derifra en eller annen gang. Jeg skal være sosial i helgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Det blir veldig overveldende av sosialitet, så mye at du blir psykisk sliten. Jeg føler av og til ånder kommer og går, de fleste av dem har alltids vært snille med meg. 👻👻👻 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. september 2021 Forfatter Del Skrevet 23. september 2021 Ånder (dersom de eksisterer) kan i verste fall skremme deg til hjertesvikt og død som en konsekvens av det. Kris85 ser ikke lenger ut til å irritere folk i Bannetråden. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Den tråden, i likhet med alle andre fora/sosiale settinger i den virtuelle/virkelige verden trenger en syndebukk, en felles fiende, en man kan elske å hate. Kris85 er trådens Jesus, og han bærer korset med styrke fra sin livserfaring og fornuft. Den neste kan ende opp som Dismas. Forkjølelsen jeg har, er i ferd med å gå over. 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Ting pleier vanligvis å gå over. Det er noe som heter å "gå over lik". Da er det nok bedre med en forkjølelse som går over. Noe helt annet som går over? Nemlig livet. En dag er det nemlig slutt. Alt du har bygget opp her i livet, av verdier, materialistiske ting, kunnskap og erfaringer - vil bare fordufte ut i intet. Fra et personlig egosentrisk ståsted er livet derfor ganske meningsløst. Kris85 aka Milhouse85 blir sammenliknet med Jesus. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. september 2021 Forfatter Del Skrevet 24. september 2021 Kris85/Jesus har ingen helbredende krefter, men velger fortsatt å samle inn penger fra godtroende nordmenn. Jeg har mindre gjeld nå enn for et år siden. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Mer gjeld kan ofte bety mer eiendeler, større cash flow, investeringer, og med litt teft kanskje gode renter og til lønnsomme prosjekter. Det at du betaler ned gjeld i tide betyr også at fordringshaver mister potensielle ekstra gebyrer og renters renter. Det at du fortsatt har gjeld kan selvfølgelig også bety at du har brukt dyre penger på unødvendige ting. Flere konserter og kulturopplevelser kan nytes nå som samfunnet fjerner noen av de siste restriksjonene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Man vet aldri at Coronaviruset vil forplante seg enda en gang. Og kanskje den vil muteres igjen også da. Og vil smitte 100 ganger fortere en før, for alt man vet. 😒😒 Personlig mening om åpningen: Personlig, syns jeg de burde åpne gradvis opp. Tilbake til leken: Jeg liker konseptet og opplegget til isbilen, men... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2021 Forfatter Del Skrevet 25. september 2021 Du avsluttet setningen uten å antyde hva du misliker med isbilen, noe som gjør at jeg nå er nysgjerrig. Stjernehimmelen er vakker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 (endret) Scarvo skrev (9 timer siden): Du avsluttet setningen uten å antyde hva du misliker med isbilen, noe som gjør at jeg nå er nysgjerrig. Stjernehimmelen er vakker. Greia var at den under meg skulle prøve å gjette seg frem til hva jeg faktisk misliker med isbilen. Hint, de fleste misliker det. Endret 26. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå