Scarvo Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 @Pliscin startet nylig en tråd hvor man skal forsøke å omgjøre negative hendelser til noe positivt. I denne tråden gjør vi det komplett motsatte, nemlig å se det negative i positive ting. Jeg begynner... Jeg elsker sommeren. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Det sies at man skal ikke poste en identisk tråd. ?? Jeg hater sommeren. Jeg elsker høsten. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2020 Høsten er full av vind, regn og nakne trær. Årets kjedeligste årstid. Jeg har fri fra jobb i noen dager. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Da mister du jo livsviktige aktiviter med å få lønn. Jeg elsker å ha med meg selv. Altså solo sex. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2020 Runking kan fort gjøre deg avhengig. Plutselig er det ikke nok med bare runking og du går ut på jakt etter noe mer fysisk. Jeg har det fint akkurat nå. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Gode stunder vil på et tidspunkt gå over i dårlige stunder. Jeg har mat i kjøleskapet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Du har altfor mye mat i kjøleskapet, dermed blir maten din fortere dårligere. Jeg fikk se tre av søstrene mine i desember. Har fire halve søstre. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2020 Det er negativt at du ikke får sett dem oftere, da det tross alt er familien din. N4K0 postet sitt første innlegg i denne tråden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Kanskje han ble dritt lei en annen lek i fremfor denne. Jeg fikk sovet i natt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2020 Da gikk du glipp av verdifull spilletid. Jeg elsker musikk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Du er musikk avhengig, og du forsover deg altids dagen etter når du skal på jobb. Jeg elsker horror spill. ?? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2020 Enkelte horrorspill kan være svært realistiske, noe som gjør at enkelte i etterkant utvikler psykiske problemer som følge av ting de opplever i grøsserspill og lignende. Jeg har jobb og eget sted å bo. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Eget sted å bo betyr eiendomsskatt, forsikring og andre utgifter som betyr mindre penger. Jeg fører enkelt regnskap over utgiftene mine. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2020 Regnskap er fryktelig kjedelig å holde på med (synes jeg vertfall) Jeg har tenkt å kjøpe noe fint til min mor i forbindelse med morsdagen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Du kjøpte en ekstremt dyr gjenstand til ho, så dyr at du er nå rå blakk. Ikke eneste et rødt øre igjen på konton din. Jeg har blidt bedre på Islandsk nå. Enda mye igjen å nå, for å forstå absolutt alt da. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) Da er det negativt at du bor i Norge, et sted hvor du får lite bruk for det du har lært deg i forhold til hvis du hadde bodd på Island. Jeg har en bra telefon som funker godt. Endret 6. februar 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 (endret) Plutselig en dag vil mobiltelefonen batteriet ditt bli dårlig. Jeg har vært rå flink i karate, har klart blått belte. Endret 11. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 Du kan en dag bli så flink at ingen lenger vil konkurrere mot deg fordi et tap er garantert. Jeg har sett en regnbue i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Regnbuen begynner å bli levende å spiser deg opp. Det er det beste jeg klarte komme på. Jeg elsker røff BDSM. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2020 Plutselig en dag blir det alvor ut av det som er ment som uskyldig moro. Det kan medføre både skader og dårlig stemning med en eventuell partner. Jeg har hørt en fin sang i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå