Harry_-_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hallo jge kj;pte en sunsway broadband router har om dagen men den funnker bare noen minutter f0r internetten slaar seg av noen som har peiling paa va jeg skal gj0re http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&view=detailed Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har du sjekket at alle innstillingene er korrekte?...Kan være no Autodisconnect kødd som er slått på. Bare kommer med forslag jeg.. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Har du sjekket at alle innstillingene er korrekte?...Kan være no Autodisconnect kødd som er slått på. Bare kommer med forslag jeg.. vet ikke, jeg sjekka litt paa nette det var en del kunder som har hatt problem med den routern. det irriterte meg litt maa ha den routern ellers tar pappa intenetten fra meg da faar jeg ikke spillt cs . jeg er saa missforn0yd at jeg vurderer aa sende den til bake. ps. har ikke norsk tastatur. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 har samme problem med min..... lurer på hva feilen er... trudde først det var tele2 men det var det ikke. får dårligere fart med den oxo Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 se om du kan få byttet den ja. Hos mamma har vi en d-link og den er helt grei til og ikke bare sette opp internetten, eller hvis du skal åpne porter når du skal hoste cs server Hos pappa har vi en Zyxel Zywall 1 og den er også helt grei Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 kanskje man maa ha noen drivere? jeg vet earlig talt ikke. f0rste gang jeg bruker router utenat jeg er paa lan. har ikke peiling pa routere jeg maa ha hjelp plz Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Sendte mail til sunsway folka nå... Men for og være helt ærlig ser de ikke så kjempe seriøse ut, for bl.a hjemmesida ser ut til å ha blitt laga i barnehagan http://www.sunsway.com.hk/ Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Sendte mail til sunsway folka nå... Men for og være helt ærlig ser de ikke så kjempe seriøse ut, for bl.a hjemmesida ser ut til å ha blitt laga i barnehagan http://www.sunsway.com.hk/ jeg vet jeg kj0pte den fordi att jeg har litt lite penger for tia. siste gang jeg kj0per noe fra sunsway. sunsway ps. internett sia demmes funker ikke hos meg Endret 28. desember 2003 av Harry_-_ Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 fikk ikke logga inn på min. fungerer kun som svitsj. fikk en 3com i presang på 18års dagen min i stedet, så denne ligger i bunnen av en skuff. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 fikk ikke logga inn på min. fungerer kun som svitsj.fikk en 3com i presang på 18års dagen min i stedet, så denne ligger i bunnen av en skuff. (...) det der skall www.komplett.no få høre att den ikke funka. (...) jeg er sur akkurat nå ass ååååååå eska til routern er kasta. kanskje jeg får solgt den. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå