Gå til innhold

Får ikke e-post fra forum lenger.

Anbefalte innlegg

Etter at det ble byttet til nytt forum har jeg mange ganger opplevd å få flere eposter om nye meldinger i samme tråd. Det er litt irriterende og fungerte mye bedre før. Da fikk man ikke nye før man hadde vært inne og lest i tråden.

Forresten så er det mange av smileyen som vises som tekst istedenfor bilde også...

Jeg har motsatt problem.

De siste dagen har jeg ikke mottatt noen e-poster om svar på tråder jeg abn. på.

Dette kan jeg ikke fatte, siden jeg har tittet på trådene, ETTER siste e-post varsel.

Ante fred og ingen fare, helt til jeg så at det var svart på flere tråder uten at jeg hadde fått beskjed. :dontgetit:

Jeg har selvfølgelig oppgitt riktig e-post adr. i profilen min.

Forum adr. står på vennelisten min.

kan ikke skjønne dette, det bare plutselig stoppet. :mad:

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, har ikke gått til tråden via url'n i e-posten.

Ja, jeg vet at det er kommet nye svar i tråden, f.eks. babethread'en i "søppel",

der fikk jeg ikke varsel via e-post etter mitt nest siste innlegg.

Fant ut at det var nye innlegg, ved en tilfeldig titt på tråden i dag.

Lenke til kommentar

Har samme problem som Opus. Siden klokken 19:31 i går, har jeg ikke motatt en eneste e-post fra forumet, selv om jeg ser at mange av trådene har fått nye poster i mellomtiden. Ja, jeg abonnerer på de, ja jeg vet de har fått nye poster, ja jeg bruker linken i e-posten og ja jeg vet e-postadressen min er riktig (har fått e-post frem til å går kveld, så...).

Sender en PM til... en eller annen person som har noe med det å gjøre nå. Men... hvem er ansvarlig for sånt noe egentlig?

Lenke til kommentar

Denne tråden er et eks., jeg fikk ikke varsel om at du (PT) skrev et innlegg.

Jeg bruker å åpne linken i e-posten, hvis det er en tråd jeg gidder å følge med på, problemet er jo at varslene stoppet uansett, og jeg abonnerer på alle tråder jeg svarer på. (til jeg ikke åpner linken i e-posten).

Blir kanskje litt krøllete forklart :roll:

Lenke til kommentar
Har samme problem som Opus. Siden klokken 19:31 i går, har jeg ikke motatt en eneste e-post fra forumet, selv om jeg ser at mange av trådene har fått nye poster i mellomtiden. Ja, jeg abonnerer på de, ja jeg vet de har fått nye poster, ja jeg bruker linken i e-posten og ja jeg vet e-postadressen min er riktig (har fått e-post frem til å går kveld, så...).

Sender en PM til... en eller annen person som har noe med det å gjøre nå. Men... hvem er ansvarlig for sånt noe egentlig?

Tror det er Mr.Ueland

Lenke til kommentar

En annen ting er at jeg jo før dette skjedde, gjerne fikk flere e-post fra tråder med nye innlegg, selv om jeg ikke hadde besøkt tråden i mellomtiden. Men det var tross alt bedre enn slik det er nå.

Ingen flere med samme problem før eller nå?

Håper det ordner seg snart. Har sendt PM til Mr.Ueland, så får vi håpe han ordner opp :-)

Lenke til kommentar
en kamerat prøver å registrere seg men får ikke koden.

Kanskje han bruker feil adresse?

Les tråden... hele tråden her handler jo om at mailsystemet ikke fungerer for tiden. Har gitt beskjed til 2 admins, men ingen ser ut til å bry seg. Har ikke fått noe svar, og ikke virker ting enda heller. Spamme noen flere admins og moderatorer om problemet anyone? Hvis noen gidder å sende PM til noen, så bare henviser dere til denne tråden og spør om de kan se på problemet beskrevet her.

Lenke til kommentar
en kamerat prøver å registrere seg men får ikke koden.

Kanskje han bruker feil adresse?

Les tråden... hele tråden her handler jo om at mailsystemet ikke fungerer for tiden. Har gitt beskjed til 2 admins, men ingen ser ut til å bry seg. Har ikke fått noe svar, og ikke virker ting enda heller. Spamme noen flere admins og moderatorer om problemet anyone? Hvis noen gidder å sende PM til noen, så bare henviser dere til denne tråden og spør om de kan se på problemet beskrevet her.

Øhy! Les tråden selv! Jeg har liksom prøvd å komme med alternative svar til dette problemet... Varslingen funker finfint for meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...