Raggi Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 En som fortalte noe om eit program der du kunne bryke til å styre lyset på rommet med PC'en! Noen som har hørt om dette? Jeg tror att man må bruke ett slags endevender/vekselvendersystem for å få dette til! ganske grett dersom man ligger i senga og setter en film på pcen og ikke gidder å reise seg for å ta på lyset! Noen tips? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) To ord: Puls Relè. Mekk deg et program som sender ut noen pulser på enten parallell eller seriell-porten , som styrer et lite relè som slår på 230V'en. Disse relèene er helt standard utstyr for installasjon i bygg med store avstander og muligheter for flere brytere rundtomkring. Edit: Skriveleif og litt spesifisering. Endret 28. desember 2003 av Tacritan Lenke til kommentar
razer Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det er sikkert denne du tenker på? Del 2 her Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 det korte svaret: hauk Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Luftpistol/softgun fjærpistol...sikt inn på bryteren og fyr løs Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Luftpistol/softgun fjærpistol...sikt inn på bryteren og fyr løs softgun'n min ekke kraftig nok...har prøvd... Lenke til kommentar
Rage Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hiv en flaske ellerno på brytern Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) prøvde nå, men brukte ti forsøk på og treffe....var altså 10 ganger så mye slit å gå bort og hente flaska og prøve igjen + at mamma ble sur Flere forslag? Edit: Trykkleif Endret 28. desember 2003 av Venn0x Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Luftpistol/softgun fjærpistol...sikt inn på bryteren og fyr løs softgun'n min ekke kraftig nok...har prøvd... Ekke no stress da..bare sikt på¨lyspæren istedenfor...det funker fett det...har prøvd det selv Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Luftpistol/softgun fjærpistol...sikt inn på bryteren og fyr løs softgun'n min ekke kraftig nok...har prøvd... Ekke no stress da..bare sikt på¨lyspæren istedenfor...det funker fett det...har prøvd det selv var med når jeg skal opp om natta og drite da? Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 du lager til no ville greier i taket så du bare kan dra i en spak så detter no på brytern, dytt den opp igjen og lyset er på igjen.... lagde det hjemme, eneste jeg brukte var øyeskrue ,hysing, sykkelhåndtak og lodd....... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Luftpistol/softgun fjærpistol...sikt inn på bryteren og fyr løs softgun'n min ekke kraftig nok...har prøvd... hehe, det skulle jeg også prøve på engang, la oss si det slik at pappa ble litt sur (gasspistol) Lenke til kommentar
cR@ZY Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hehe... er ikke bare å mekke en lysbryter nermere senga a Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ganske grett dersom man ligger i senga og setter en film på pcen og ikke gidder å reise seg for å ta på lyset! DA er man en sløving. Makan til sofafolk altså, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå