Gå til innhold

skjermkort til cs

lumpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg personlig ville gitt 500 kroner ekstra og fått et Powercolor Radeon 9800 Pro! Dette kortet har meget god ytelse i alle 3D spill på markedet og i lang tid fremover. De 500 kronene ekstra er verdt det! FX5700 ultra er ikke et dårlig kort det heller men Radeon 9800 Pro gir Overkill i cs :love:

Lenke til kommentar

vel, som du sier skal du spille cs, og såvidt jeg husker går da cs strøkent på alt fra geforce sdr og oppover i nogenlunde oppløsning, så å søle bort 2000 gryn på et geforce 5800 er SKIKKELIG overkill :p

erru heldig, får du sikkert et gf2mx kasta etter deg om du maser :) holder i massevis ;)

Lenke til kommentar
hvis du ska spille cs så holder det med det billigste kortet du finner, spillet er tross alt 5 år gammalt!

Prøv spillet en gang du før du sier slike ting. Jeg har et G4MX 460 og spillet hakker noe sinnsykt med en gang det er flere spillere i skjermbildet, og enda mer hvis det er smokenades, så det så! ;)

Lenke til kommentar
hvis du ska spille cs så holder det med det billigste kortet du finner, spillet er tross alt 5 år gammalt!

*kremt* Cs er faktisk bare et par måneder gammelt ;)

et par måneder? det var no rart for eg har no spilt det i flere år..

Du har kanskje ikke fått med deg 1.6 versjonen du da. Den kom for noen måneder siden og er med forbedret grafikk og muligheten til å kjøre i 1200/1600 oppløsning. Prøv å gjør det med "det billigste kortet du finner" selv.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...