Lurifaksen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Okei hovedkontor var ukorrekt, men størstedelen av de ansatte jobber der og de er registrert i Kautokeino kommune for å få subisidier fra staten... Hvor fant du det? Lenke til kommentar
prisbevist Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Chess Connect er ut... Det har ikke skjedd noe med prisene der på leeeengeeee... Selv benytter jeg Combitel Inverse og er fornøyd med det.. 0,- i mndavgift og sms til 45 øre!! Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 QUOTE (fthomassen @ 30/12/2003 : 01:07) Okei hovedkontor var ukorrekt, men størstedelen av de ansatte jobber der og de er registrert i Kautokeino kommune for å få subisidier fra staten... Hvor fant du det? Når jeg søkte på telefonnr. til Chess på GPRS fikk jeg i tilllegg til nr. opplyst adresssen i Kautokeino. Jeg tror det står på nettsiden en plass også. I tillegg til dette spurte jeg på service avdelingen og de kunne bekrefte at bedriften var plassert i Kautokeino, selv om jeg bommet på det med hovedkvarter, som jo er i Bergen. Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Må man betale ett år på forhan med Combitel Inverse. Hva er konseptet lissom? Jeg har hørt at Teletopia er det billigste men at man bare kan ha dette i Oslo og Bergen eller noe?? Stemmer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå