Wolf22 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Øverst på listen min er ChessConnect. Det er "for deg som ringer lite", og jeg ringer ikke særlig. Dessuten skal jeg snart til utlandet, og trenger et abonnement sånn at jeg kan få liv i telefonen (har trippelbåndstelefon, gidder ikke å betale så mye for å bruke kontantkort i utlandet). Er det noen som har ChessConnect og kan si meg hvordan det er? Dessuten får jeg beholde nummeret mitt!! Lenke til kommentar
mozz Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Dessuten får jeg beholde nummeret mitt!! Bare for å informere så tror jeg du kan beholde nummeret ditt uansett hvilket mobilselskap man bytter til nå. Er ikke 100% sikker men sjekk det opp hvis det er med på å avgjøre hva du velger Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Dessuten får jeg beholde nummeret mitt!! Bare for å informere så tror jeg du kan beholde nummeret ditt uansett hvilket mobilselskap man bytter til nå. Er ikke 100% sikker men sjekk det opp hvis det er med på å avgjøre hva du velger Ikke egentlig, det er bare en ekstra bonus siden jeg har et nummer jeg liker. Det jo, tross alt, prisen som teller mest. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Bruker selv Chess Connect og er veldig fornøyd.. Chess bruker faktisk både Telenor og Netcoms nett, noe som betyr at du i teorien har bedre dekning enn noen andre. Negativt er at de ikke har noe lignende mother og MinSide som netcom har.. Og jeg har ikke funnet noen form for mobiil forsikring til abbonementet.. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hei Jeg har også Chess Connect er fornøyd med det,men du kan ikke bruke begge nettene..Du må velge om du vil ha sim kort som har dekning i Netcoms sitt nett eller Telenor nett når du bestiller abb.Du kan ikke velge selv på mob. Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Man får tilbud om forsikring når man bestiller et nytt Chess abonnement! Koster bare 40,- i måneden. Jeg tror jeg går for det, jeg Lenke til kommentar
mozz Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Man får tilbud om forsikring når man bestiller et nytt Chess abonnement! Koster bare 40,- i måneden. Jeg tror jeg går for det, jeg 40 spenn i mnd bare for forsikringen!?? Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Man får tilbud om forsikring når man bestiller et nytt Chess abonnement! Koster bare 40,- i måneden. Jeg tror jeg går for det, jeg 40 spenn i mnd bare for forsikringen!?? Det er da ikke mye... Og jeg fant et annet Chess abonnement, ChessMove! Det er enda bedre! *fryder seg* Endret 28. desember 2003 av Wolf22 Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Zamoht Skrevet 28/12/2003 : 18:54 Negativt er at de ikke har noe lignende mother og MinSide som netcom har.. Dette synes jeg også er dumt, men ser ut som de har planer om noe lignende (dette sto på siden til Chess): Vi jobber for tiden med mulighetene for å integrere fakturaoversikten opp mot web. Dette vil bety at aktive kunder i fremtiden kan logge seg inn på www.chess.no for å få en samlet oversikt over sin egen faktura. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hei Bare for opplyse så koster tilsvarende forsikring 31kr.hos Netcom. Når det gjelder å få oversikt over egen mobil bruk hos chess så sa dem også for 6-7 mnd.siden at de jobber med saken om å få tilgang til det Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Dessuten får jeg beholde nummeret mitt!! det får du via alle operatører Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 OK, visste ikke det jeg Blir kult uansett! Ny mobil og abonnement! Hipp hurra Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Chess bruker faktisk både Telenor og Netcoms nett, noe som betyr at du i teorien har bedre dekning enn noen andre. Du kan velge hvilket nett du skal bruke under bestilling. Du har ikke tilgang til begge nettene, eller kan svitsje etter behov. Chess connect er knallabonnement. Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Chess King blir likevel og nesten uansett hvor mye du ringer og sender sms (så lenge det er over 250 spenn i mnd eller noe) Norges billigste abbonement. Jeg har det selv og svært fornøyd. Vil på det varmeste anbefale alle som øsnker abbonemnet å bruke Chess, og helst Chess King. Hvis man ønsker å se på hva som er billigst så er det bare å besøke Telepriser.no. Ches King vinner uansett! For dere som menere Chess har dårlig tilbud på inet så må jeg si meg enig, de lover imidlertid at dette skal bli bedre. Når det gjelder nett som Chess bruker fikk jeg ikke anledning til å velge mellom NetCom og Telenor, jeg forsto det på den måten at nettvalget gikk automatisk. Og jeg har ennå ikke hatt noen problemer med dekning. Det var en del som ikke trodde var mulig å videreføre telefonnummeret deres; selvfølgelig er det mulig! Men det tar 10 dager. Og det er jo litt kjipt... En oppfordring til alle dere oppgående mennesker på dette forumet må ihvertfall være å gi fa en i å ha telenor abbonemnet. Eller NetCom for den saks skyld. (Trivia: Chess har hovedkvarter i Kautokeino og det er derfor det blir så jevla billig. Servicen der er imidlertid ikke helt på topp...) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (Trivia: Chess har hovedkvarter i Kautokeino og det er derfor det blir så jevla billig. Servicen der er imidlertid ikke helt på topp...) Chess har hovedkontor i Bergen... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) (Trivia: Chess har hovedkvarter i Kautokeino hehe ehh... (sorry) Endret 29. desember 2003 av Xpi Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Okei hovedkontor var ukorrekt, men størstedelen av de ansatte jobber der og de er registrert i Kautokeino kommune for å få subisidier fra staten... Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Chess connect er det beste m.m du er stormobilbruker. Ellers så kan du jo kjøpe et mother kontantkort, slik at du får sendt, er det 50?, gratis sms-meldinger fra internett hver måned. Det kan jo være kjekt, det.. Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 det har jo ingen hensikt å få anledning til å sende gratis sms fra inet. Det finnes allerede hundrevis av steder som tilbyr gratis sms. Så NetComs tilbud om 50 gratis sms fra inet syntes jeg ikke er spes fristende. Jeg er enig i at Chess Connect er et konge abbonement. Chess generelt eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå