Gå til innhold

Half Life 2 vs Doom3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doom går ut på å gå rundt i mørke skumle ganger å skyte på alt som rører seg:D Etter min mening blir det mere som en film.

 

Hl2 er mere variert og åpent med noen quests osv. og ligner mere på et klassisk spill.

 

Begge tror jeg kommer til å bli skikkelig bra..

 

Ta en titt på S.T.A.L.K.E.R Oblivion lost også.. skal være et spill som ser ut til å bli på høyde med hl2 og d3

Lenke til kommentar

Doom 3 sies å skulle bli en ren skrekk opplevelse. Treigt, trangt, og skummelt som fanden sjøl.

Half-Life 2 vil bli en mer variert opplevelse. Skummelt noenganger, men som oftest blir det vel bare heseblesende action og vel-gjennomtenkt gameplay.

 

Jeg tror Doom 3 blir helt sinnsykt, men Half-Life 2 blir nok et hakk mer sinnsykt.

Lenke til kommentar
Doom går ut på å gå rundt i mørke skumle ganger å skyte på alt som rører seg:D Etter min mening blir det mere som en film.

 

Hl2 er mere variert og åpent med noen quests osv. og ligner mere på et klassisk spill.

 

Begge tror jeg kommer til å bli skikkelig bra..

 

Ta en titt på S.T.A.L.K.E.R Oblivion lost også.. skal være et spill som ser ut til å bli på høyde med hl2 og d3

Når man snakker om historien tror jeg nok at DOOM III vil slå Half-Life 2, HL2 vil igjen slå DOOM III på spillbarhet. Det er jeg i alle fall sikker på.

 

Du nevner STALKER, jeg tror også at dette spillet blit et hett tema i framtiden. Det er jo en verden hvor du kan bevege deg helt fritt. Det MÅ jo bare bli bra... :thumbs:

Lenke til kommentar
Doom 3 burde få ganske bra story. ID har visstnok leid inn en sci-fi forfatter til å skrive historien. Foregår på en base på Mars som invadert av "the hordes of the underdark" =)

Var ikke det storyen til 1 og 2 også da? :ermm:

Joo. Men ville ikke akkurat kalle det en story i 2 første. Tror det blir skikkelige greier denne gangen. Er lov å håpe ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke jeg men... Holder en knapp på HL2 story-messig. Doom/space themet er litt vel brukt, selv om HL2 virker til å bli en rip-off av klassikeren (boken/hørespillet) War of the Worlds. Ellers tror jeg nok ID er mer opptatt av å vise frem enginen enn story/gameplay, og sånn sett blir det nok en viktigere tittel en HL2 siden så mange fremtidige (antakelig) titler vil være basert på enginen (Doom III).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Jeg tipper STALKER blir mye bedre enn D3 og Half Life. En 30sq./m. stor verden med total frihet og grafikk uten sidestykke blir sweet. Historien er heller ikke så dum..

Høres veldig likt ut som Anarchy Online spillet. Der er det noen km på km med arealer å utforske. Og det ble litt kjedelig i lengden :(

Lenke til kommentar
Doom går ut på å gå rundt i mørke skumle ganger å skyte på alt som rører seg:D Etter min mening blir det mere som en film.

 

Hl2 er mere variert og åpent med noen quests osv. og ligner mere på et klassisk spill.

 

Begge tror jeg kommer til å bli skikkelig bra..

 

Ta en titt på S.T.A.L.K.E.R Oblivion lost også.. skal være et spill som ser ut til å bli på høyde med hl2 og d3

Inneholder S.T.A.L.K.E.R tonnevis av grønne slimete romvesener, eller er det vanlige soldater, som jobber for ondskapen?

Lenke til kommentar

Vet dette ikke hører hjemme på PC, men tror Halo 2 vil bli en mektig opplevelse. Personlig, grafikkmessig, setter jeg art-direction foran teknologi. Se på Planescape:Torment, Infinity Engine, men knall art direction. Grafikken blir da pen. Dette er også et pluss ved både Halo 2 og Half-Life 2, du blir sugd inn i universene. Med andre ord, det fantastiske blir gjort troverdig. DÈT er er det disse spillene vil tjene på, IMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...