MariusJS Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 6 minutes ago, messo said: Vi fikk ultimatum på null fiber eller pakke med tvungen 12mnd binding inkl tvpakke og 500/500. Men må ha noe håndfast å vise til hvis jeg skal ta dette opp med dem. Altibox? Der er det ikke mye å spare på å droppe TV, men det kan jo alltids være prinsippsak Lenke til kommentar
messo Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 MariusJS skrev (23 minutter siden): Altibox? Der er det ikke mye å spare på å droppe TV, men det kan jo alltids være prinsippsak Ja, altibox. Har ikke sett så nærme på prisene, men det kan godt være. Ønsker egentlig å gå ned til 100/100 også, men får pent betale ekstra det første året... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Ser Vestre Viken / Altibox øker prisen med nesten tjue prosent hvert år! Skylder på generell prisøkning og prisnivået i markedet. De øker også hastigheten, som er bra. Men for min del, så har jeg allerde alt for høy hastighet i forhold til hva jeg trenger. Ville nok heller betalt mindre, for så å få mindre. Vurderer å bytte, hvis mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå