Småbiler Skrevet 26. januar 2020 Del Skrevet 26. januar 2020 Lyspæra er fjernet av de gamle leieboerne og nå finner jeg ikke ut hvilken pære jeg trenger. Noen som kan hjelpe? Legger ved bildet av der pæra skal være Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar 2020 Del Skrevet 26. januar 2020 (endret) Står jo der. Er nok en 10 watt 12v halogen g4. Eksempelvis: https://www.europris.no/p-halogenpaere-145-lm-2-pk-g4-137688-137688.html Endret 26. januar 2020 av Uderzo Lenke til kommentar
Småbiler Skrevet 26. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2020 Er de pinnene brukket av inni der da? Når jeg zoomer ser det ut som det stikker to pinner opp Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar 2020 Del Skrevet 26. januar 2020 Tenkte samme tanke. Ja, det kan se slik ut. Da ser det dårlig ut. Tror det kan være vanskelig å fikse det. Lenke til kommentar
Småbiler Skrevet 26. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2020 Uderzo skrev (6 minutter siden): Tenkte samme tanke. Ja, det kan se slik ut. Da ser det dårlig ut. Tror det kan være vanskelig å fikse det. Neida var bare å ta en tang og nappe de ut. Men tusen takk for hjelpen, hadde brukt litt tid på å komme på tanken at noe kunne være brukket om jeg ikke hadde vist hvilken pære jeg skulle ha i Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar 2020 Del Skrevet 26. januar 2020 Bare hyggelig, supert at de stakk nok ut til at du fikk tak i dem med en tang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå