DUFF_B33R Skrevet 25. januar 2020 Del Skrevet 25. januar 2020 Har en Iphone 8 som sitter stuck i recovery modus. Den starta tidligere i kveld må oppføre seg veldig merkelig, så jeg tenkte at en reboot kanskje kunne hjelpe. Da ble den stuck på apple logoen. Litt googling så fikk jeg den inn i recovery modus... men hverken Itunes eller ReiBoot (betalte for den!, 400kr ut vinduet) klarer å reparere den uten å fullstendig nullstille den. ReiBoot har også et valg med å "Exit Recovery Mode", men den rebooter bare telefonen og så går telefonen inn i recovery igjen. Noen som har et tips? Ser den ikke har synca bilder siden 1. des heller så jeg må ha de bildene i det minste. Kan jeg få den opp på et vis så jeg får kopiert filer? Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 26. januar 2020 Del Skrevet 26. januar 2020 Min erfaring er dessverre at når den har gått i recovery modus så må du nullstille telefonen via itunes. Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 26. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2020 I Itunes på Windows feiler den, ukjent årsak. På OS X får jeg feilkode 4005. Jeg kjører også OS X 10.10.5, på en "mid 2012" Macbook Air. Når jeg bruker Itunes på OS X får jeg en melding om at jeg må ha en nyere versjon, 10.14, men den lar meg fortsette allikevel - men det feiler. Så jeg vil prøve å oppdatere til "siste", men i App Store er det ingen oppdateringer for Airen???? Er det en timeout/cooldown ? eller noe jeg må vente på, for jeg fikk installert 10.10.5 tidligere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå