Schweigaard Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Har kjøpt et meshify C kabinett, med b450 tomahawk max HK og en m.2 ssd til operativsystem (970 Evo plus). På hovedkorter stod den en skrue jeg flyttet bort et hakk for å støtte under 970en. Men såvidt jeg kan se finnes det ingen skruer som kan settes inn i denne? Er ikke det litt merkelig? Bortsett fra "støtteskruen" som ligger under ssden, følger det med meshify: 4 power supply screw. 8 motherboard screw, 8 motherboard standoff (antar disse to typene er til å feste HK til kabinett). 20 2,5 drive screw, 8 3,5 drive screw og 1 standoff tool. Spørsmålet mitt er da: Følger det virkelig ikke med en relevant skrue til å feste m.2en til støtteskruen, eller har jeg gått glipp av noe her? Lenke til kommentar
Rajak Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 skruen følger med hovedkortet, burde være en liten pose med skruen. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 20 sekunder ut i videoen 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. januar 2020 Del Skrevet 25. januar 2020 (endret) Den følger med hovedkortet og er på størrelse med en knottlort. Så den er meget lett å overse. Det første jeg gjør er å skru de/den fast på HK selv om jeg ikke skal montere M2-disk. Da vet jeg hvor jeg har de. Endret 25. januar 2020 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2020 Takk folkens. Overså skruen ja, utrolig liten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå