Kbrekke Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Er det noen som har mulighet til å lage et dataprogram til meg? Blir med 1 fremside og 5-6 sider til. Skal være et eksempel på et program, slik at de får et førsteinntrykk på hvordan programmet skal være. Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Hvem er "de" som skal ha et intrykk av dette dataprogrammet? Og hva slags program skal du ha? 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Og hvor mye betaler du? 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) Hvilket språk? Hva tenker du programmet skal gjøre? Sitat Og hvor mye betaler du? Nå trenger det ikke være så vanskelig å skrive enkelt program i java\python eller c+ alt avhenger av behov og hvordan det skal se ut. Endret 24. januar 2020 av LMH1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Jeg sa ikke det var vanskelig. Jeg spurte bare hvor mye vedkommende hadde tenkt seg å betale for jobben. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 25. januar 2020 Del Skrevet 25. januar 2020 Hei, Jeg har mulighet til å lage et program slik du beskriver. Setter pris på å vite om dette er en skoleoppgave eller om det er til en kunde av deg. Trenger å vite om dette er til Mac, Windows, Linux. Gjerne rediger første post med mer informasjon. Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 26. januar 2020 Del Skrevet 26. januar 2020 Skal du ha mange sider, kan COBOL være et alternativt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå