X109 Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) Liker dere ostepopp? Endret 24. januar 2020 av X109 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) What the fuck? Edit: Det originale innlegget til TS var noe sånt som dette: Sitat Er det sosialt akseptert for en voksen person å spise ostepop? Er det greit hvis man spiser det alene? Fritt sitert etter X109 Endret 24. januar 2020 av Kajac 5 Lenke til kommentar
X109 Skrevet 24. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2020 Tror det er veldig feitende med ostepopp. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Om ein blir feit eller ikkje har ingenting med om folk liker det eller ikkje. Når det gjeld sunnheit så hadde eg ikkje vært overraska om snacks som er 50/50 protein og fett er sunnare enn snacks som er 50/50 karbohydrat og fett. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Det var en xl-type i butikkene for ca et halvt år siden eller noe, kanskje litt lenger bak i tid. Med cheddar-ost. Den var djevelsk god. Tror ikke jeg har sett den siden. Ellers er den "crunchy"-typen også veldig god, men føler jeg blir helt lammet i kroppen fordi den er så fet og salt. 1 Lenke til kommentar
X109 Skrevet 24. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2020 34 minutes ago, The Avatar said: Om ein blir feit eller ikkje har ingenting med om folk liker det eller ikkje. Når det gjeld sunnheit så hadde eg ikkje vært overraska om snacks som er 50/50 protein og fett er sunnare enn snacks som er 50/50 karbohydrat og fett. Så du kjører lavkarbo? Lenke til kommentar
X109 Skrevet 24. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2020 32 minutes ago, Taurean said: Det var en xl-type i butikkene for ca et halvt år siden eller noe, kanskje litt lenger bak i tid. Med cheddar-ost. Den var djevelsk god. Tror ikke jeg har sett den siden. Ellers er den "crunchy"-typen også veldig god, men føler jeg blir helt lammet i kroppen fordi den er så fet og salt. Nice. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Do what your heart desire. Lenke til kommentar
X109 Skrevet 24. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2020 Er det ikkke litt barnslig? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 X109 skrev (14 minutter siden): Er det ikkke litt barnslig? Nei. Det er mer barnslig å stille noe som helst spørsmål om ostepop. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Valotunk skrev (1 time siden): Nei. Det er mer barnslig å stille noe som helst spørsmål om ostepop. Dette er et åpent forum, må være rom for litt humor. Det er når folk senker seg til nivået å latterliggjøre humor at det blir barnslig og tåpelig. Lenke til kommentar
X109 Skrevet 24. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2020 1 hour ago, Valotunk said: Nei. Det er mer barnslig å stille noe som helst spørsmål om ostepop. Enig der, men hadde allerede postet om fluen og hvit pizza. Ostepopp har kommet for å bli. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Taurean skrev (5 minutter siden): Dette er et åpent forum, må være rom for litt humor. Det er når folk senker seg til nivået å latterliggjøre humor at det blir barnslig og tåpelig. Man spøker ikke med ostepop. På samme måte som man ikke spøker med dasspapir. Det er seriøse greier må man forstå. Fra spøk til revolver, ikke ta ostepop innlegget mitt altfor seriøst. Det var minst like (lite) humoristisk ment som temaet i tråden. Men humor og ironi er særdeles vanskelig i skriftlig form. Ha forøvrig en fortreffelig fredagskveld Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 25. januar 2020 Del Skrevet 25. januar 2020 X109 skrev (2 timer siden): Enig der, men hadde allerede postet om fluen og hvit pizza. Ostepopp har kommet for å bli. Spiste selv ostepop i kveld. Godt sammen med popcorn. Og enig med Valotunk, man spøker ikke med verken ostepop eller dasspapir, men han har jo allerede laget noen tråder om en flue, buddha, samt gul og hvit pizza, så da var det greit. Det er ikke barnslig å spise popkorn, men det er først når man tørr å være barnslig man er skikkelig voksen. Det finnes ostepop, men finnes det osterock mon tro? Lenke til kommentar
X109 Skrevet 25. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2020 Tar visst bare 10 minutter å lage en ostepopp. Massen koker inne i røret og ekspanderer når den kommer ut slik at den "hever". Må vel være ingeniør eller noe for at det ikke skal sprenge i stedet da. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. januar 2020 Del Skrevet 25. januar 2020 Jag gillar ostbågar. 1 Lenke til kommentar
X109 Skrevet 25. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2020 Inte jag heller. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. januar 2020 Del Skrevet 26. januar 2020 Ostepop smaker helt forferdelig. Et av svært få snacks jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. januar 2020 Del Skrevet 26. januar 2020 Skurupu skrev (34 minutter siden): Ostepop smaker helt forferdelig. Et av svært få snacks jeg ikke liker. Selv ikke de jeg nevnte? Er ikke en veldig fan selv, men de var gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå