Erlendz Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Elder scrolls 4 Pes 4 Cs 2 Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det har faktisk gått rykter om at det nye gta spillet skal hete sin city. Les på vicecity.no Rockstar la ut info om GTA:Sin City på 1 april. Det var bare en aprilsnarr. Og hvis dere ikke vet det så er Sin City den geniale pulp-krim tegneserien til Frank Miller(Mannen bak Dark Knight serien, de klassiske 80-talls Daredevil bladene, Ronin, 300, og mye mer). Serien tok forsåvidt pulp fiksjon til nye høyder av hardbarket dialog og meta-referanser flere år før Pulp Fiction filmen. Men.... Hvis Rockstar og Miller faktisk har gjort en avtale.... da ..... da..... da kommer hodet mitt mest sannsynlig til å sprenge av glede. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Vi har alle spilt spill man storkoser oss med, og venter på neste oppfølger som man skal ha på dagen. Men ofte kommer aldri denne oppfølgeren. Mange vil vel ha SW:KOTOR 2, eller Elder Scrolls 4,som er det er mulig å få i femtiden, mens noen (slik som meg), venter sannsynligvis forgjeves på en oppfølger til gode gamle spill som Jones In The Fast lane, eller Colonization. Hvilke(n) oppfølger(e) vil du skal ligge i din samling en gang i fremtiden? Vil ha : IGI 3 Blitzkreig 2 (kommer 2005) Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Vil ha : C&C : Generals 2 eller expansion (med båter) Rise of Nations 2 med mye bedre grafikk ...og mange flere som jeg ikke kommer på nå Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 A-10 Cuba II uten tvil. Samme geniale grafikk,bare oppdatert, samme geniale styresystem, og samme geniale damage-del. Alltid like gøy å fly hjem med en halv vinge og hjulene klistret fast til vingen... Lenke til kommentar
mbst Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 En verdig oppfølger til Need for Speed 1. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 The Elder Scrolls 4 Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Oppfølger til bilspillet Screamer 2! DIablo III !!! übergenialt! jones in the fast lane 2?? (hvasadusadu?... link?) Altså: GTA - 3 byer, vice city, san andreas og den første, Liberty city GTA London 1969 - Expansion Pack til GTA 1! GTA 2 - Gta med gjenger og innflytelse, bare en by, med 3 forskjellige sektorer GTA 3 - Liberty City.. første gta hvor du ikke så fra oversiden GTA Vice City - Vice City.. regnes vel som en 4'er... ellers.. en frisk versjon av Transport Tycoon Deluxe.. spiller fremdeles denne.. Pirates 2 C-O-L-O-N-I-Z-A-T-I-O-N !! jess! med multiplayer! Lode Runner.. ganske morro.. dr.riptide i 3d.. jepp.. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Aliens Vs Predator3! Monkey Island 5 Endret 23. januar 2004 av sadogoat Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Diablo III, Final Fantasy VIII-2, og flere av Baldur's Gate Dark Alliance. Endret 18. januar 2004 av Kvindøl Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 æ sier d bare: STARCRAFT2!!!!!!!! WARCRAFT IV!!!!!!! Et Heroes of Might and Magic i full 3d ville også være toppen av isfjellet... Men æ gleder mæ mest til World of Warcraft kommer, gleder mæ allerede til en expancion pack Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Airfix Dogfighter 2 Bättre editor och högre realism. /Olle Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg kunne tenke meg Warcraft 3 og C&C Generals 2 Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Oppfølger til bilspillet Screamer 2! DIablo III !!! übergenialt! jones in the fast lane 2?? (hvasadusadu?... link?) Altså: GTA - 3 byer, vice city, san andreas og den første, Liberty city GTA London 1969 - Expansion Pack til GTA 1! GTA 2 - Gta med gjenger og innflytelse, bare en by, med 3 forskjellige sektorer GTA 3 - Liberty City.. første gta hvor du ikke så fra oversiden GTA Vice City - Vice City.. regnes vel som en 4'er... ellers.. en frisk versjon av Transport Tycoon Deluxe.. spiller fremdeles denne.. Pirates 2 C-O-L-O-N-I-Z-A-T-I-O-N !! jess! med multiplayer! Lode Runner.. ganske morro.. dr.riptide i 3d.. jepp.. jepp , der sa du det colonization, jones og transport tycoon for de som er ute etter remakes av klassiske spill er kanskje remakes.org et sted å titte? Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Etterfølgere til - Mafia Gangsters 2 Privateer 2 - The darking (etterfølger av gode gamle Elite, som blir noe bedre enn det middelmådige microsoft greia med MUS (!) styring fysjameg) Monkey Island serien Grim Fandango Lands of Lore 3 - Gardian of destiny Quest For Glory serien Stronghold Colonization (må hive meg på her alts. supert spill) Alpha Centuri Pyro The Dragon serien (! hadde så my morro med det spillet på PSone som liten) Baldurs Gate serien - og der kom jeg ikke på flere, men det er nok mange. - disse er most welcome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå