RatmFan Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Må nok legge til en stemme til på Colonization.Bedre spill skal en lete lenge etter. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Fallout 3 var som kjent under utvikling, men ble kansellert av Inertplay :/.. så vi kan nok ikke forvente oss det i den nære fremtid, men det er nå alltids håp. Lenke til kommentar
trouble-man Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Morrowind 2 hadde vært noe Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Overraskende nok tror jeg at en Gothic 3 ville gledet meg mest. Ellers ville en slags The Elder Scrolls Online vært rimelig morsomt, eller en nyskapning av Daggerfall. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Jeg har kunnet ha tenkt meg å sett Imperium Galactica III. der var ett ungarsk team som jobbet med 3rn men av en eller annen grunn så ble hele prosjektet skrinlagt etter flere lengre utsettelser edit: humm.. sjekket litt rundt på nettet og det viser seg at IG3 har blitt startet opp igjen og fått ett nytt navn, til Galaxy Andromeda. Edit2: jo mer jeg leser jo mer forvirret blir jeg.. Galaxy Andromeda er kansellert og ett annet selskap har planer om å lansere samme spillet som Nexus Endret 29. desember 2003 av Prelude Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Baldur's Gate 3 og KotOR 2 Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 CS 2 definitivt. Gode gamle cs der spillet er helt uforandra med bedre grafikk. Vi snakker HL2 grafikk her. Og det skal IKKE være noe steam drit. Og Med nye storartete baner. Og smokegrenaden til cs 1.6. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Baldur's Gate 3 og KotOR 2 Slutt å stjel ordene fra tunga mi! Lenke til kommentar
Heales Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hmmm...følgende spill hadde umiddelbart blitt kjøpt inn hvis de kom: System Shock 3 Ultima Underworld 3 Wing Commander V Oh la la la :-) Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Oppfølger til PlaneScape: Torment, men ikke nødvigvis en "to'er". Ja! Enig. P:T er det beste spillet jeg noengang har spillt. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 FallOut 3 (Såklart..) (Men nå ser det dessvere ut til at det er veldig små muligheter for dette da ) System Shock 3 Super Cars 2 remake til PC, m ny grafikk og lyd Ny versjon av Sensible Soccer. HeHe.. Thief 3 (!!!) Gothic 3 Planescape Tourment 2 Og en addon til Wolf: ET; Fler map, fler yrker, mer moro og ellers mer snæx =P Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ønsker meg Soldier of Fortune 3. Ellers gleder jeg meg til GTA5 og håper på ordentlig multiplayer i den. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 vil ha fallout 3, 2ern er vel det beste spillet som er laget! hvis ikke det kommer så skal jeg personlig kjøpe interplay og sette alle sammen til å lage 3ern! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 vil ha fallout 3, 2ern er vel det beste spillet som er laget! hvis ikke det kommer så skal jeg personlig kjøpe interplay og sette alle sammen til å lage 3ern! *lol* Vi kan ta spleise lag på lisensen!! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Mer enn noe annet: Outcast 2. Dernest: Gabriel Knight 4, Half-Life 2, Thief III og System Shock 3, Myst 4, Hitman 3 osv. Listen kunne bli svært lang Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Gi meg "Transport Tycoon ; 21st century logistics" og jeg murer meg inne et halvt års tid. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Starcraft 2 Diablo III Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 NWN, med mer SW:Kotor feel på grafikken i.e. konstant slossing, og ikke bare sånn slå....vente i 5 sec, slå...vente... og med BG2 kvalitet single player campaign... med nwn style MP seff også KOTOR 2 eller expansion med levler 21-40 hadde vært rått Fallout 3 hadde vært konge fifa 2005 Synes det er morsomt med fightingen i KOTOR. "Å yes, jeg fikk inn et slag! Nei, hold den Force Choke-en unna meg! Nei. Klarer han å parere, klarer han det?! Ja! Da tar jeg et crtitical strike, og så er han done for!" Det er morsomt å være tilskuer til kampene, bare håpe at du ikke har møtt en som er bedre enn deg. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Oppfølgeren til Splinter Cell og Unreal Tournament 2004 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ønsker meg Soldier of Fortune 3. Ellers gleder jeg meg til GTA5 og håper på ordentlig multiplayer i den. GTA4, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå