Rage Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Hei Er en stund siden det har skjedd noe mer med mitt kabinett, så jeg tenkte jeg skulle prøve å få gjort noe mer med det før neste lan jeg skal på, som er i vinterferien. Dette er gjort: Plexi glass i døra Reobus viftestyring 3x80mm vifter med blå leds 2 stk kald katoder, 1 blå og 1 uv Alt av IDE og floppy er runde kabler Tenkte jeg kanskje skulle skjære ut Quake3 logo og opplyse den med røde leds, eller kanskje nicket mitt. Er usikker, så derfor spørr jeg dere om råd! Noen som har tips og forslag til meg? Andreas Bilder: Endret 25. januar 2004 av Rage Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) fett kabiss btw (hvor store er knappene på rheobusen din ? liksom ut fra kabinette ? trenger å vite om den får plass inn i ett Skyhawk Miditower Endret 28. desember 2003 av kverna Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Du kan iallefall lakke cdrom'en din svart! Det ville gjort seg Lenke til kommentar
razer Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Lakkering trengs ja Både cdrom og harddiskkjølern(?) kunne trengt seg en omgang Edit: Kanskje noen kabelsamlere også, såg litt rotete ut der inne Endret 28. desember 2003 av razer Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) RYDD OPP I LEDNINGER!!! få ganske enkelt tak på litt sølvteip(eller teip som reflekterer) og teip ledninger sammen i bunter, og prøv å stue dem vekk. blir mye fetere syn når molex ledningene ikke henger overalt. noe som dine gjør! du kan jo også handle deg noen kabelsamlere, ikke allverdens med poenger det heller, og det er ikke så permanent som f.eks. teip. har selv brukt sølvteip, og det gir en konge effekt! ikke nok med at ledningene blir "borte" men de reflekterer UV'n videre i kriker og kroker. er enig i at du burde lakke cdrom svart. hva med å borre et lite hull øverst i plexi-plata som dekker fronten din, og putte en LED nedi? kanskje 2, eller flere? tror dette vil gi en bra effekt. da kan du også "pusse" ut en logo(les: slipe, file) som lyset fra LED vil bli brutt i. dessuten får du en bra effekt av det på siden. slip ut ett lyn som brer seg fra topp til bånn, og ha røde LED's på ene sida, og blå på andre. eller du kan skjære ut INTEL logo eller AMD logo ettersom hva du har. syns du burde gå for å lage en logo på sidedøra oxo! når jeg sier slipe ut, file ut e.l. så mener jeg å pusse litt på plexien så den blir matt, og lys blir brutt i den.... just like the button in BeQuite Endret 28. desember 2003 av Dimensionx Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Åssen Kabbis er det??? lepont??? vindu ser ut som kom med døra... proft gjort... eller har du bare bestilt dør med vindu?? Lenke til kommentar
Rage Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Takk for tilbakemeldinger. Knappene på reobusen går ca 1cm ut fra kabinettet. Tror jeg skal ta og lakke cdrom og hdd kjølern ja, hadde blitt bedre da. Vet det ser ut som et ###### med kablene inni der..Skal ta og samle de , har sånn sort kabelsamler fra Clahs Olsson. Litt usikker på hva jeg vil gjøre med div. plexi jeg har her, skal tenke litt på det. Hadde kanskje vært en idé å tatt av plexi plata forran, skjært ut i metallet bak der, til en 120mm vifte? Er jo hull i plexien, så den får dratt inn bra med luft der vil jeg tro.. Kabinettet er kjøpt hos EET, deres egen brand. (Skulle egentlig ha PSU, men dette kostet like mye med like stor PSU så...) Kom gjerne med fler forslag! Andreas Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 er ikke nok hull i plexien til at en 120mm vifte suger bra nok... Lenke til kommentar
Rage Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Okai. Da har jeg et problem.. hehe. Skjermkortet mitt holder 80 grader, og jeg trenger bedre gjennomstrømming av luft.. What to do? Hvordan er det med tilkobling av leds? Er vel ikke noe pes det? Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Okai. Da har jeg et problem.. hehe. Skjermkortet mitt holder 80 grader, og jeg trenger bedre gjennomstrømming av luft.. What to do?Hvordan er det med tilkobling av leds? Er vel ikke noe pes det? 80 grader? ekke det mye? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Okai. Da har jeg et problem.. hehe. Skjermkortet mitt holder 80 grader, og jeg trenger bedre gjennomstrømming av luft.. What to do?Hvordan er det med tilkobling av leds? Er vel ikke noe pes det? 80 grader? ekke det mye? JO!!!! kjøp by chipsett kjøler til gfx kortet Lenke til kommentar
Rage Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Okai. Da har jeg et problem.. hehe. Skjermkortet mitt holder 80 grader, og jeg trenger bedre gjennomstrømming av luft.. What to do?Hvordan er det med tilkobling av leds? Er vel ikke noe pes det? 80 grader? ekke det mye? JO!!!! kjøp by chipsett kjøler til gfx kortet Er jævli mye, men får håpe at den viser feil... Lenke til kommentar
Rage Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Skal snart sette igang med litt modding nå, noen som har flere ideer til meg? Bilder vil komme under modding.. A Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 hva med å ingravere noe i døra ? ser sikkert kult ut med lysbrytingen av det blå neonlyset, fin deg en etch du liker på microplex.no, skriv ut.. ta fram dremeln og prøv deg fram (på en plexi rest i første omgang) Lenke til kommentar
Rage Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Har tenkt litt på det med å gravere inn noe, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.. Tenkte å bruke dremel, men med hvilket av "hodene" skal jeg bruke ? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 har ikke en anelse.. jeg og skal gravere inn noe.. men jeg har ikke dremmel det jeg skal gravere inn ser litt "pjuskette" ut, så det gjør ikke mye om jeg bruker en vanlig tapetkniv å skjærer det inn på en måte.. Lenke til kommentar
Raider Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 siden du har plexi på døre og foran hva med oppå ? Lenke til kommentar
Rage Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Har tenkt til det.. Muligens skjære ut noe tøft i toppen også, som lyser opp Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 du kan jo bruke fres men det blir litt for skummelt . Men hvis du pusser hardt med slipepapir eller sliper med den tingen som er med på dremelen skulle det gå greit hvis du er kjapp og forsiktig, plexi smelter vettu Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg hadde enten pussa den acrylfronten matt og montert leds i den så hele skiten lyste, eller bare montern led i den som den står, lyser jo litt da å Har ikke sett det før på det kabinettet ditt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå