Gå til innhold

Knights of the old Republic


Anbefalte innlegg

Spillte i 2 timer og aldri mer............

Ble cden(e) ødelagt? Ble Pc'n ødelagt?

Det er de eneste grunnene jeg finner til å ikke spille dette spillet. Det er et mesterverk, rett og slett.

 

Det beste jeg har prøvd av rollespill på veldig lenge. Og jeg er en ihugga rollespill-fantast.

Fordi spillet er ikke noe kult i det hele tatt.

Falt ikke i smak. Et dårlig rpg spill i mitt syn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du generelt en RPG-fan da?

 

Det er enkelt og greit, og ikke stort å passe på, da du ikke trenger å sikte, og masse slikt ball.

Tror det faller mer i smak hos normale spillere, enn f.eks NWN og Baldurs Gate serien, da det enkelt og greit er mer "folkevennlig".

Jeg er en RPG - fan.

Jeg synes det lignet litt på NWN og det er en av mange grunner jeg ikke likte spillet.

Lenke til kommentar
Spillte i 2 timer og aldri mer............

Ble cden(e) ødelagt? Ble Pc'n ødelagt?

Det er de eneste grunnene jeg finner til å ikke spille dette spillet. Det er et mesterverk, rett og slett.

 

Det beste jeg har prøvd av rollespill på veldig lenge. Og jeg er en ihugga rollespill-fantast.

Fordi spillet er ikke noe kult i det hele tatt.

Falt ikke i smak. Et dårlig rpg spill i mitt syn.

Da er du ikke verdig nok til å kalle deg RPG-fan. Det er nesten ikke mulig å IKKE like det spillet. Aldri likt rollespill, men dette spillet er allikevel noe av det beste jeg har prøvd, uansett sjanger. Tror ikke det går an å bli mer uenig. :dontgetit:

Lenke til kommentar
17-20 timer(husker ikke helt :p ) :thumbup:

Oi :dontgetit:

 

Da har du vært ekstremt rask :)

Det går fint an å runde KOTOR på 17-20 timer, hvis du vet hvordan du spiller og ikke gjør absolutt alle questene. Jeg greide det på 23 timer og da gjorde jeg det meste jeg kom over. Og "Slegga", det heter ikke "rønna" men runda et spill.

 

(No offence Slegga) :evil:

 

Godt nyttår alle sammen :D

Lenke til kommentar
heh, så man er altså ikke verdig nok til å kalle seg en RPG-fan hvis man ikke liker et spesifikt spill?

Joda, selvfølgelig, men Star Wars er så utrolig brukervennlig, det er utrolige muligheter +++. Det er sammen med Morrowind, kanskje det beste rollespillet noensinne etter min mening. Tviler på at det er så mange som er uenig med meg, men jeg skjønner ikke helt hvordan en som kaller seg "RPG-fan", kan mislike noe av det sterkeste produktet innenfor sjangeren. Men det finnes jo et uttrykk kalt smak av behag. :roll:

Endret av RatmFan
Lenke til kommentar

Jeg er og har alltid vært StarWars fan. Jeg har spilt mye rollespill og brettspill, og liker godt å spille RPG på PC. Jeg liker derimot ikke NWN og skjønner heller ikke hva som er så *enormt* bra med kotor. Spilt en 3-4 timer men har enda ikke blitt hekta, og føler liten trang til å fortsette for å si det slik. Baldurs Gate serien og Icewind Dale derimot, er noe jeg liker godt. Morrowind har jeg faktisk til overs å prøve enda :blush:

 

Tror jeg hadde for høye forventninger til KoToR jeg, og ettersom det ikke innfrir etter 3-4 timers spilling så blir det vanskelig å "tvinge" seg selv til å spille videre.

Lenke til kommentar
Du kan ikke hevde å være en "Rpg-fan", hvis du ikke liker hverken NWN eller KoTor. I så fall er du en veldig begrenset rollespill-fan.

 

D20 regelsettet, som både NWN og KoTor er basert på, er jo blandt de mest spartanske regelsettene som er, hvis du vil det.

NWN er ikke bra rpg game i det hele tatt. For mye slakt og det er ikke så mye fri het. Jeg kom til cap 2 i NWN og sluttet. Fordi jeg følte at spillet for rett linjete.

Men morrowind er og være et stort rpg game.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...