Slegga Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Star Wars: Knights of the old Republic, har jo blitt en klar publikumsfavoritt. Selv fikk jeg spillet til jul, og det er nok kanskje det beste spillet jeg noen gang har spilt. Hvor mange timer brukte du på å rønne det? Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 17 Bare gløm det RatmFan! Du har jo ennå ikkje fonne någen av star mappene! Off (No offence RatmFan) Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 45 timer gametime første gangen, 37 andre gangen. Da gjorde jeg nesten alt som var mulig. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 feier du igjenom kotor så fort som mulig bare for å bli ferdig så mulig 30 til 40 timer vil du gjøre alt som kan gjøres å være over alt som kan væres så 80 + pluss avhenging av hvor mye du spiller MR_T Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 feier du igjenom kotor så fort som mulig bare for å bli ferdig så mulig 30 til 40 timer vil du gjøre alt som kan gjøres å være over alt som kan væres så 80 + pluss avhenging av hvor mye du spiller MR_T 17 timer var bare tull, må vel innrømme det, men har en kamerat som unnagjorde det meste på hurtigmetoden. 25 timer brukte han vel kanskje. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 17 Bare gløm det RatmFan! Du har jo ennå ikkje fonne någen av star mappene! Off (No offence RatmFan) Jeg har spilt det i fem timer, gjort alle questsene hit, og funnet et starmap da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 34 timer/33 timer da gjorde jeg mest mulig av det jeg fant Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ca. 90 timer første gangen. Gjorde alle quests jeg kom over. Spilte som dark jedi. ca. 60 timer andre gangen. Gjorde nesten alle quests jeg kom over. Spilte som light jedi. ca. 20 timer tredje gangen. Gjorde kun quests jeg absolutt måtte. Spilte som dark jedi. Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 17 Bare gløm det RatmFan! Du har jo ennå ikkje fonne någen av star mappene! Off (No offence RatmFan) Jeg har spilt det i fem timer, gjort alle questsene hit, og funnet et starmap da. Ja men det første teller ikke, ettersom du får vite hvor det er! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har nå gjort Taris, Dantooine og Tatooine, og har nå kommet til Manaan (har vel bare Kashyyk, Korriban og Star Forge m.m igjen). Kun fått Dark Side-poeng en gang - da jeg skulle duellere mot Bendak Starkiller. Prøver også å snakke mest mulig med NPCene mine for å få eventuelle quests fra dem (med unntak av HK-47, da jeg ikke har noe Repair Skill). Har bare på dette brukt snart 20 timer - sikkert pga all utforskingen av alle plassene, samt Pazaak-spillingen (går tiden mens man spiller dette?). Et lite spørsmål: Noen som har fått den "beste" løsningen på Matale-Sandral Questen? Dvs at man får de 2 fedrene til å begrave stridsøksen. Hvor mye Persuade må man ha for å klare denne? Jeg hadde 6 Persuade, 12 Charisma samt de 2 Force Persuade-powerene, uten hell. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 1 gang : Gjorde alle mulige quests inkl bounty hunter missions på manaan på 48 timer (spilte light jedi) 2 gang : Gjorde alle mulige quests pluss NPC missions og quests (gjorde ikke bounty missions) light jedi 32 timer 3 gang : Dark Jedi gjorde kun nødvendige missions 20 timer Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har nå gjort Taris, Dantooine og Tatooine, og har nå kommet til Manaan (har vel bare Kashyyk, Korriban og Star Forge m.m igjen). Kun fått Dark Side-poeng en gang - da jeg skulle duellere mot Bendak Starkiller. Prøver også å snakke mest mulig med NPCene mine for å få eventuelle quests fra dem (med unntak av HK-47, da jeg ikke har noe Repair Skill). Har bare på dette brukt snart 20 timer - sikkert pga all utforskingen av alle plassene, samt Pazaak-spillingen (går tiden mens man spiller dette?). Et lite spørsmål: Noen som har fått den "beste" løsningen på Matale-Sandral Questen? Dvs at man får de 2 fedrene til å begrave stridsøksen. Hvor mye Persuade må man ha for å klare denne? Jeg hadde 6 Persuade, 12 Charisma samt de 2 Force Persuade-powerene, uten hell. **************** Spoiler nedenfor ****************** For å klare Sandral - Matale questen best må du først snakke med Ahlan Matale (han nærmest courtyard) og få hans forklaring, deretter gå til den store åpne grunnen bak huset hans for å finne liket til Casus Sandral(sønnen) drept av Kath Hounds, så går du til Nurik Sandral(faren) og sier at sønnen hans er død. Deretter blir du møtt av datteren som sier at faren kidnappet Matales sønn som hevn og at du må bryte deg inn og fri han. Når du kommer til den store "showdownen" så sier du først "you two need to calm down" deretter "why dont you try to work this out together", så velger du de to følgende [Persuade] valga du får etterpå for den beste slutten Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) n0th1ng: Jeg prøvde meg på Persuade-dialogen som du beskrev, men det gikk ikke (får ikke gjennom den første engang). Får heller prøve igjen når jeg spiller gjennom spillet som Scoundrel/Jedi Consular (er Soldier/Jedi Guardian nå). On-topic: Jeg blir nok ikke overrasket hvis jeg kommer opp i en 60-70 timer når jeg har kommet gjennom spillet. SW:KotOR er et meget bra spill, jeg har hatt mange nesten søvnløse netter nå denne romjulen..! Selv noen småirriterende bugs (bl.a lyden detter ut etter å ha loadet en savegame, man får evigvarende Force Speed hvis man loader en savegame der dette er aktivert) trekker ikke ned inntrykket. Endret 28. desember 2003 av EviLEddiE Lenke til kommentar
JågI Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 17-20 timer(husker ikke helt ) Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 17-20 timer(husker ikke helt ) Oi Da har du vært ekstremt rask Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg maxer vanligvis persuade Evileddie, så kanskje det er veldig høy persuade krav for å klare det Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 17 Bare gløm det RatmFan! Du har jo ennå ikkje fonne någen av star mappene! Off (No offence RatmFan) Jeg har spilt det i fem timer, gjort alle questsene hit, og funnet et starmap da. Ja men det første teller ikke, ettersom du får vite hvor det er! Hihi Trodde det var snakk om det i Dantooine jeg. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Spillte i 2 timer og aldri mer............ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Spillte i 2 timer og aldri mer............ Ble cden(e) ødelagt? Ble Pc'n ødelagt? Det er de eneste grunnene jeg finner til å ikke spille dette spillet. Det er et mesterverk, rett og slett. Det beste jeg har prøvd av rollespill på veldig lenge. Og jeg er en ihugga rollespill-fantast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå