LMH1 Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 NETGEAR AirCard 4G LTE Smart Cradle DC112A for AC810S/790S/785S/782S WiFi Router Hei har noen erfaringer med denne? for kjøpe den på ebay siden dustinhome skal https://www.dustinhome.no/product/5011026136/aircard-smart-cradle over 2000 kr for samme, og må si det er problemer med det er skade på innsiden enten elektronikk eller plast som er løst, og får problemer å bruke internett uten 4g router, så har noen erfaringer om denne skal fungere uten 4g enhetet hvis man bruker internetporten? For mistenker denne er defekt. Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Men... hva er problemet ditt? Jeg har spurt minst tre ganger om hvilke signalstyrker du har uten å få et fornuftig svar. Du kan gjerne fortsette å kaste tilfeldige produkter på problemet, men det vil neppe hjelpe. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) Men syns ikke svarene dine er til mye hjelp, har også problem med trådløs ikke vises så mistenker enheten er defekt. Får 4 streker ofte men kan være antenner gir bedre ytelse fordi den seperater frekvensene for merker så sant man går fra vindu til vegg blir ytelsen helt elendig, Endret 24. januar 2020 av LMH1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Jeg vil tro det finnes bedre produkter til den prisen. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2020 Det tror jeg også trådløs eller kabel, er jo litt rart den bruker usb 2 istedenfor usb3 på til routeren. Kun 2 antenner er jo lite. Gode routere i dag har ofte 4 eller flere. Men sier fremdeles dette er til liten hjelp. Tror jeg må demontere routeren i kveld å se hva som kan være ødlagt løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå