iDude Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er det noen som komme med anbefalinger på gode "Cocoa"-bøker? Har surfet på amazon og sett på disse tre bøkene, som ser ut til å være gode alternativer: Cocoa Programming for OSX Learning Cocoa with Objective-C Cocoa Programming Har sett litt på leseranmeldingene på amazon, men de er mildt sagt motstridende... Noen som har erfaringer fra bøkene over? Lenke til kommentar
Rubra Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har den siste du nevner der. Jeg synes den er litt introduksjonsorientert, men da jeg ikke hadde vært borti Cocoa før (eller O-C for den saks skyld) var det like greit. Helt kurant bok for en som vil snuse på Cocoa. De andre har jeg dessverre ikke vært borte i enda. Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Halloen! Kan bare si at dersom O'Reilly er et alternativ når jeg skal kjøpe bøker, så velger jeg alltid bøker fra det forlaget. Dermed ville _jeg_ valgt Lerarning Cocoa Programming with Objective C. Jeg har med andre ord veldig sansen for O'Reilly bøker generelt. Når det er sagt, har jeg ikke leset boken. Lykke til med OS X hacking! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå