matsvederhus Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Vi ser tilbake på Max Payne 2: The Fall of Max Payne TILBAKEBLIKK: Da Remedy sa farvell til Max Payne Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 For et fantastiskt spill. Spillte det MYYYE. Og den modden som lagde Matrix Lobbyen. Jeeses good times 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Hele Max Payne serien er utrolig rå, men de første 2 spillene er uten tvil de beste da de ble laget av Remedy og 3 av Rockstar. Har runnet Max Payne 2 utallige mange ganger og har også lekt meg med å lage mods til det. Både Max Payne 1 og 2 har mange gode mods som forlenger spilletiden til dem. En av mine favoritt mods til Max Payne 2 er Mona The Assassin. Det tar rundt 20-30 minutter å runne. Kan også annbefale 7th serpent genesis. Har selv sluppet ut mods til Max Payne 1 og 2 for å gjøre det lettere for folk med epilepsi å kunne få oppleve de spillene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 mistenker de dårlige salgstallene skyldes piratkopiering Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Heter det farvel eller farvell Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Max Payne 1 er et mesterverk, gameplayet, historien, noir feelen. 2eren er ok, men ikke like bra. Og MP1 tror jeg er det eneste spillet hvor jeg foretrekker at fienden er litt bullet spongy. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Max Payne 1 var genialt. All hail the Matrix Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. januar 2020 Del Skrevet 26. januar 2020 Max Payne imponerte meg utrolig mye når det kom. Nr 2 derimot imponerte ikke like mye. Men når man ser tilbake på de nå, er synes jeg 2 holder seg mye bedre. Håper serien blir vekket til live igjen snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå