Sheel Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hei, jeg har fundert endel på ett spillkjøp, så kom jeg over Call of Duty på Gamer.no og tenkte jeg skulle kjøpe meg dette, men jeg finner ingen butikker som selger det under 399; noen som vet hvor jeg kan få tak i CoD billigere? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 399,- er vel en rimelig pris å ta? Du får vel vente til etter nyttår, da bruker jo prisene å gå ned. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Mener jeg så det til 349,- et sted i Oslo sentrum. Sorry, husker ikke hvor... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Last det heller ned det koste bare 0,- Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Last det heller ned det koste bare 0,- Fyfy. Les retningslinjene, gutt. Men ellers så må det være sagt at cdon.com er faktisk ganske billige når det kommer til spill Endret 30. desember 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ikke noe ned lasting nei fy da... Skal man laste ned noe så må det være en demo for å prøve spillet!!! Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Et såpass nytt (og populært) spill kan du ikke regne med å finne på billigsalg på en stund enda. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Uansett hvis du laster ned spillet, kan man bare spille på servere som er beregnet for nedlastede versjoner, og det er IKKE mange! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Etter det lille jeg har prøvd av Call of Duty, vil jeg tørre å påstå at det er et spill som er verdt å kjøpe! Skal overtale lillebroren min til å kjøpe det så fort som mulig hvertfall! Lenke til kommentar
banzay Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) ... Skal overtale lillebroren min til å kjøpe det så fort som mulig hvertfall! Endret 30. desember 2003 av banzay Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Uansett hvis du laster ned spillet, kan man bare spille på servere som er beregnet for nedlastede versjoner, og det er IKKE mange! Hvor mange servere trenger du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå