daho Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Når jeg ser på Hk mitt og på skjermkort ligger det et tynt lag støv som man ikke får blåst vekk, kan man bruke trykk luft eller sånn elektronikk rense spray de har på biltema, må ikke være den fra biltema, men vet ikke om andre steder de har det. Og en ting til, asfaltplater. Hva hjelper det mot? Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Trykkluft er bra og asfaltplater hjelper mot vibrasjonsstøy Lenke til kommentar
daho Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 oki. så sånne andre skumplater hjelper mot vifte sus og sånt. Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Komplett har, og Clas Ohlson Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Fellowes trykkluft på boks. Lenke til kommentar
sircam Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 23:47, thorhansen skrev:Fellowes trykkluft på boks. Her er linken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=6&s=sr Off topic: Ser Netconnection har begynt å henvise til andre webshoper både i denne tråden og et par andre jeg har lest. Bra Netconnection! Etter mageplasket for en måned siden begynner respekten å ta seg opp igjen. Fortsett sånn! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 22:18, daho skrev:Når jeg ser på Hk mitt og på skjermkort ligger det et tynt lag støv som man ikke får blåst vekk, kan man bruke trykk luft eller sånn elektronikk rense spray de har på biltema, må ikke være den fra biltema, men vet ikke om andre steder de har det.Og en ting til, asfaltplater.Hva hjelper det mot? Q-Tips kan du bruke til og fjerne støv. Trykkluft vil bare blåse vekk lufta men den vil legge seg et annet sted (Vis du ikke tar ut hele hovedkorte da) Lenke til kommentar
daho Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 gidder ikke og sitte med q-tips på hele hovedkortet og alle andre korta, tar de ut og sprayer de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå