AndersT2 Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Noen som vet hvor man får stilt på dette i bilen, og ikke Appen? Jeg har hatt bilen i rett over 4 år nå, og har testet den funksjonen i appen flere ganger uten at det har funket. Bestemte meg nå for å droppe appen, gidder ikke lenger betale 1000,- for en relativt dårlig app, og heller teste uten en stund. Men plutselig i dag så kjøre forvarmingen uten at jeg hadde i ladekabelen, men finner ikke hvor det kan stilles i bilen. Har forvarming innstillinger hjemme og på jobb når kabel er i. Den funksjonen, samt innstilling av temp ved forvarming er 2 ting jeg ikke har funnet i selve bilen, kun i Appen. (Har 28 grader om vinteren, og får nå ikke justert ned til kjøling om sommeren) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 yoyo, dette må jeg følge med på. Noen som har svar på dette? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 elbilforum.no er vel stedet å få svar på slike spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå