Osteskive Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 (endret) Hei! Jeg opplever ekstremt lav intetnetthastighet på min PS4 etter siste systemoppdateringer. Har aldri hatt noe problem med Internettet på PS4 før. På mobil/pc har jeg 50 mbps på samme sted som playstation er. På Playstation får jeg kun 1,4 mbps. Hva kan jeg gjøre for å få raskt Internett på playsation igjen? Endret 22. januar 2020 av Osteskive Lenke til kommentar
Rim Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 PS4 støtter vel kun 2.4 GHz, og det er en krigssone da du og naboene dine sloss om den lille kapasiteten som er der. Svaret er kabel eller ps4 pro. Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 22. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2020 Rim skrev (12 minutter siden): PS4 støtter vel kun 2.4 GHz, og det er en krigssone da du og naboene dine sloss om den lille kapasiteten som er der. Svaret er kabel eller ps4 pro. PS4 støtter 5 Ghz så har ingenting med det å gjøre... Lenke til kommentar
Rim Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 Da er det ps4 slim i så fall. Kobler den seg til 5 GHz ssid da? Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 22. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2020 Er i studentleiligehten og der er det ikke 5ghz nettverk, men uansett skal det gå helt fint med 2,4 ghz nett. Men nå etter jul så har hastigheten blitt ubrukelig lav, mens pc og mobil fungerer utmerket akkurat som før Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 Koblet til med kabel? Prøv det. Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 23. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2020 Prøvd kabel, får noe bedre, men ikke mye. 2-3 mpbs. Prøvde også 4g-deling fra mobilen og fikk da 19 mbps. MEN i spill opplevde jeg fortsatt mye lag. Fortnite gir kun noen få (2-7) kbps. Aldri vært slik før, så vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
ibleedbutter Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 On 1/23/2020 at 10:10 PM, Osteskive said: Prøvd kabel, får noe bedre, men ikke mye. 2-3 mpbs. Da er det ikke mye du får gjort annet enn å vente på en ny oppdatering som forhåpentligvis fikser hastigheten ¯\_(ツ)_/¯ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå