torest Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 DNV GL: Vanntåke er best til å slokke batteribranner på skip [Ekstra] Lenke til kommentar
J-Å Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) I 2012 ble DNV GL forespurt om å klassifisere fergen Ampere. I 2015 ble fartøyet godkjent i klasse 1A1 LC Car ferry C Battery(Power) R4(nor) og gikk i drift med passasjerer ombord, I mange år før dette igjen har DNV GL klassede seismikkfartøy og andre typer offshorefartøy hatt store mengder batterier ombord - for å forsyne utstyr som settes ut fra fartøyene. Så i 2020 etter diverse hendelser finner DNV GL det for godt å komme med forslag til slukkesystemer og instrukser til mannskap. Det virker jo som de til de grader har sovet i timen her. Og stort bedre er det ikke med offentlige etater som brannvesen og redningstjeneste. Endret 1. februar 2020 av J-Å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå