PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 http://polecat.demoted.org/hw/kims.jpg EDIT: den var ikke så verst hvilket program brukte du? Adobe PhotoShop v.2.5 minutes Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Filters->distort->zigzag + plastic wrap + color balance + fænsi grid og tekst... right?? Edit: kanskje lightning effects også?? Endret 29. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Filters->distort->zigzag + plastic wrap + color balance + fænsi grid og tekst... right?? Hummm... ja. (nesten iallefall) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 er ikkje du liksom anti-(overdreven bruk av)filter dude?? Jaja, går greit når det tar seg bra ut Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 er ikkje du liksom anti-(overdreven bruk av)filter dude?? Jaja, går greit når det tar seg bra ut That's right, og forslaget var ironisk (?) ment, altså ikke et seriøst bidrag. "To play around with plastic-wrap" = ^^ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 er ikkje du liksom anti-(overdreven bruk av)filter dude?? Jaja, går greit når det tar seg bra ut That's right, og forslaget var ironisk (?) ment, altså ikke et seriøst bidrag. "To play around with plastic-wrap" = ^^ Så det var ikke bare jeg som syntes det ikke var så bra? *puste lettet ut* Turte ikke si noe Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Så det var ikke bare jeg som syntes det ikke var så bra? *puste lettet ut* Turte ikke si noe Trodde ikke du var av dem som holdt inne noe du hadde på hjertet...? Iallefall ikke av hva jeg har lest av deg før her i nettverket. *klikke på dennelinken og lese litt mer* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det stemmer vel til en viss grad, men jeg vil ikke mess with the best Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 /me synes banneren til PC var grei igrunn da.... til tross for masse ekle filter og støff Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 ... er det bare jeg som er dritlei av grid? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 bortsett fra mønsteret på toppen da vettu, sjølve bakgrunnen var fin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 ... er det bare jeg som er dritlei av grid? Nei, så absolutt ikke. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) ... er det bare jeg som er dritlei av grid? /me er opptatt av det kreative, og da er ikke grid spesielt mye brukt av meg, nei. EDIT: Mente ikke å høres snobbete ut, altså. Endret 29. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå