Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon

LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

721 stemmer

1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

• Ja.
      421
    • Nei.
      97
    • Like stor.
      65
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25

Anbefalte innlegg

newman221 skrev (29 minutter siden):

Er Cloud3 med kabel? 

Og hvorfor styre med 6.plassen med kabel når Sonys egne sett ligger på 2. og 3.plass? 

Kablet er alltid bedre enn wireless uansett merke. Man mister litt kvalitet på trådløst. Cloud 3 får du med det ene eller det andre. Så vidt jeg vet er komponentene like inni.

Personlig var jeg ikke særlig imponert over Sony sitt headsett. Mange som sier at Sony er bra, spesielt pga Tempest 3d, men flere som påpeker byggekvaliteten og jeg syntes selv de virket litt skrale.
Guttungen har cloud 2 wireless og lyden der er helt fin synes jeg. God romfølelse og dyp nok lyd. Jeg selv gikk for Steel Series Arctis 9 som jeg også er fornøyd med. Føler disse er relativt like i ytelse. Hadde Turtle Beach Stealth Pro før dette igjen og der synes jeg det var overdrevent mye bass..

Endret av Auto Asmodeus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det rare med Cloud 3 tråd/trådløs er at den kablede får slakt på alle områder, spesielt lyden fra kabelen når den blir berørt.

Så og si alle Sony PS5 headset lider av dårlig kvalitet visstnok, billig plastikk osv. Ingen erfaring selv.

Blir nok til at jeg svipper innom Elkjøp i dag og kjøper Cloud 3 Wireless, brukte et gammelt Corsair HS70 som falt fra hverandre, så går utifra det blir en oppgradering uansett.

Kan alltids levere inn igjen hvis det ikke lever opp til forventingene.

Endret av Fantomtegningen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...