Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

719 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      97
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

newman221 skrev (6 minutter siden):

Så du kan være heldig å bli trukket ut så du vinner muligheten til å kjøpe konsollen til 14'300kr? 

 

Jupp. Komplett har også loddtrekning, men vet ikke hvor mange konsoller de har fått. Vil anta Elkjøp fikk en del i og med at de kunne selge "som vanlig".

 

Edit: Fortsatt mulig å kjøpe vanlig PS5 digital 30th anniversary edition på Elkjøp.

Endret av ballerusk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det var stiv pris, men egentlig uaktuelt for meg som har alle spillene mine på disk. Ikke helt happy for at det skal "straffe seg" å være en trofast samler :(

Å kjøpe diskdrev ved siden av, føles å bli dratt langt tilbake i fortiden med ekstrautstyr på ekstrautstyr og attpåklatt på attpåklatt.. 

Venter en stund for å se om det kommer en ny versjon.

Lenke til kommentar
ballerusk skrev (4 timer siden):

 

Jupp. Komplett har også loddtrekning, men vet ikke hvor mange konsoller de har fått. Vil anta Elkjøp fikk en del i og med at de kunne selge "som vanlig".

 

Edit: Fortsatt mulig å kjøpe vanlig PS5 digital 30th anniversary edition på Elkjøp.

Hordan kommer man med  i loddtrekning for den Pro'en  på komplett? Jeg satte  meg  opp varsel på denne, er  det alt?  Så  får man info seinere? Var helt svimmel når alt dette gikk av stabelen, 1.5 time søvn der etter nattskift 😛

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (3 minutter siden):

Hordan kommer man med  i loddtrekning for den Pro'en  på komplett? Jeg satte  meg  opp varsel på denne, er  det alt?  Så  får man info seinere? Var helt svimmel når alt dette gikk av stabelen, 1.5 time søvn der etter nattskift 😛

På produktsiden til PS5 Pro 30th edition hos Komplett:

 

Sitat

Max 1st pr husstand. Muligheten for å kjøpe blir tilfeldig trukket fra alle påmeldte på lanseringsdato den 21 November. Klikk "Motta varsel" for å melde deg på.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bone skrev (8 timer siden):

Synes det var stiv pris, men egentlig uaktuelt for meg som har alle spillene mine på disk. Ikke helt happy for at det skal "straffe seg" å være en trofast samler :(

Å kjøpe diskdrev ved siden av, føles å bli dratt langt tilbake i fortiden med ekstrautstyr på ekstrautstyr og attpåklatt på attpåklatt.. 

Venter en stund for å se om det kommer en ny versjon.

Dumt det er blitt sånn. siden jeg har unger i huset tenkte jeg  for 10 år siden (heldigvis) at det ikke er lurt at spillplater blir slengt rundt, så har bygd et ok bibliotek med prisvarsling i PSstore. 

 

Problemet mitt med PRO er at jeg syns vanlig PS5 er veldig bra. men knekker nok hvis de rette spillene kommer.

Lenke til kommentar

Stive priser uansett hva man velger. 10-15k for en konsol er rett og slett for mye selv i 2024. Her må nok Sony ned litt i pris allerede rundt juletider tipper jeg på vanlig pro og komme med bundler med spill og diskdrev nermere gta slipp.

Men flere en meg som får litt flashback fra den tiden under covid da vi måtte vinne en konkuranse for og få lov til og kjøpe ett produkt? Egentlig helt absurd hele opplegget. 

Tipper den 30th Anniversary utgaven blir en STOR hitt for scalping, og kansje noen vil prøve seg på vanlig Pro og. Gjenstår og se på finn. 

Endret av Paccoo
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Lurer egentlig litt på hvor mye boost PS5 Pro kommer til å bli for Playstation-brandet. Med tanke på hvor utviklervennlig konsollen er så får man tro det store pushet kommer med PS5 Pro innholdsmessig. Antar i alle fall at GTA6 kommer til å passe PS5 Pro launchen ganske bra. Tipper dette er er temmelig kraftig systemselger, men spørsmålet er om dette er nok for kundene. Tviler ikke på at Sony kommer til å prise dette svært høyt siden egne studioer sine resultater lar vente på deg. Trenger vel ikke si så mye om Concorde. Horizon II: Forbidden West fungerer jo i alle fall helt greit på PS4 Pro m/SSD, og så langt er det vel Elden Ring som verdt det for mange på PS5. Skal du spille DLC til Horizon II så må man på PS5. Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg nok aldri kjøpt PS5, og slik det ser ut med PS5 Pro hadde den kanskje blitt kjøpt når GTA6 slapp.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...