Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon

LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

720 stemmer

1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

• Ja.
      420
    • Nei.
      97
    • Like stor.
      65
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
samco skrev (3 minutter siden):

Ser bedre ut ja men spill i bevegelse ser man ikke ikke finere detaljer på. Stop opp og ev zoom in på teksturer som på gears 5 helt klart bedre. Men i motion ... blir litt placebo

Ingen som står helt stille i et spill, er det vel? Ser det bedre ut, så ser det bedre ut. Har ingenting å si om det er vanskeligere å legge merke til i bevegelse.

Lenke til kommentar

Jeg er en av de som ikke får digital edition til release men kanskje før jul. Var tidlig ute og fikk bekreftet bestilling 10.03 på epost (elkjøp)

Brukte klarna faktura og føler at jeg kom langt bak i køen pga dette. Virker igrunn veldig urettferdig 

Lenke til kommentar
Qurex skrev (1 minutt siden):

Jeg har bestilt 10.01, ikke fått bekreftelse enda. Har ikke psyke til dette her... 

Tror jeg bestilte tidligere enn 10:03 for å gjøre det klart. Brukte Paypal 1-click som er utrolig raskt, men det tok litt tid for å få selve ordrebekreftelsen på mail :)

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Qurex said:

Jeg har bestilt 10.01, ikke fått bekreftelse enda. Har ikke psyke til dette her... 

Føler meg deg. Det kommer nok om ikke lenge tenker jeg. De som har bestilte andre steder som Komplett, Power og NetOnNet er i større vansker ser det ut til.

Lenke til kommentar
SverreLøk skrev (Akkurat nå):

Tror jeg bestilte tidligere enn 10:03 for å gjøre det klart. Brukte Paypal 1-click som er utrolig raskt, men det tok litt tid for å få selve ordrebekreftelsen på mail :)

Har ordrebekreftelse med tidspunkt 10.01 på 😊 Betalte med kort. 

Lenke til kommentar
Selvin skrev (4 minutter siden):

Føler meg deg. Det kommer nok om ikke lenge tenker jeg. De som har bestilte andre steder som Komplett, Power og NetOnNet er i større vansker ser det ut til.

Be om å få tilsendt kvittering i chat-funksjonen, og tast inn Unik-ID på https://www.elkjop.no/cms/pakkesporing/spor-din-forsendelse/. Da ser du om forsendelsen din er pakket og klar :)

Endret av YNWACarragher
Lenke til kommentar
Amored skrev (6 minutter siden):

Ingen som står helt stille i et spill, er det vel? Ser det bedre ut, så ser det bedre ut. Har ingenting å si om det er vanskeligere å legge merke til i bevegelse.

Hmm tja er litt vanskelig er mest raytracing og frame rates som er bedre. Resolusjon ser man minst 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...