Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon

LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

720 stemmer

1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

• Ja.
      420
    • Nei.
      97
    • Like stor.
      65
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Femtekolonne skrev (45 minutter siden):

Guttungen og jeg har blitt ganske hektet på It takes two. Er det andre sånne co-op spill som kan anbefales? Lastet tilfeldigvis ned iom at den havnet på ps plus og hadde null forventninger, men det er vel noe av det beste jeg har vært borti siden vi spillte Yoshis wooly world på wiiU.

Spillet er ikke ute enda, men her er lignende spill på vei fra gjengen bak It Takes Two i hvert fall :) Noe å glede seg til ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm, hadde ikke lenger plus abonement. Det var jeg sikker på at jeg kjøpte på noe salg tidligere . Og jeg ser at tidlig i desember har de trukket meg 544kr. Jeg har ikke kjøpt noe annet av dem de siste 6mnd og det er ingenting å se at jeg har kjøpt i loggen heller. Hva i all verden er det playstation har tatt seg betalt for?

Lenke til kommentar
Femtekolonne skrev (På 1.1.2025 den 17.15):

Hmm, hadde ikke lenger plus abonement. Det var jeg sikker på at jeg kjøpte på noe salg tidligere . Og jeg ser at tidlig i desember har de trukket meg 544kr. Jeg har ikke kjøpt noe annet av dem de siste 6mnd og det er ingenting å se at jeg har kjøpt i loggen heller. Hva i all verden er det playstation har tatt seg betalt for?

Tipper du da har oppgradert det plus abb du hadde utover Essential i x antall resterende dager av perioden, og at nå er "begge" utgått.

Lenke til kommentar

Er det virkelig ingen gode third party kontrollere til PS5? 😕

Skulle gjerne hatt en som er mest mulig lik Xbox kontrolleren. Liker PS5 generelt sett men dualsense er en elendig kontroller når man sammenligner selv med min gamle Xbox one kontroller. Ja den nye har selvsagt noen fancy gimmicks, men når det kommer til ergonomi og knapper så knuser Xbox PlayStation i mine øyne. 

Triggere på dualsense er seige og upresise i forhold til Xbox sine. 

Lenke til kommentar

Folk er forskjellige. Kontrollerene er hovedårsaken til at jeg ikke kjøpte xbox, er helt forferdelig. Nå har guttungen fått switch så jeg kjøpte Zelda til meg selv, men jeg klarer bare ikke spille det for det er så latterlig dårlige kontrollere, da har jeg kjøpt ekstra vanlige håndholdte. Men av en merkelig grunn er det noen som har fått for seg at ikke de dingsene du styrer med skal være på siden av hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...