Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon

LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

720 stemmer

1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

• Ja.
      420
    • Nei.
      97
    • Like stor.
      65
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner jo å komme litt PSSR-forbedrede titler, men det er relativt få det virkelig ser bra ut på. Skinken min er fremdeles trygt plassert på gjerdet. For å være ærlig angrer jeg mest på at jeg investerte i PS5 og Xbox Serier X og ikke heller bare gikk for en dugelig gaming-PC. Endrer sikker mening for PS5 i alle fall når Horizon III kommer :)

Lenke til kommentar

DLSS på PC er ikke perfekt det heller. Kan fort få en del av den "film grain" effekten der også. For min del er det viktigere om PSSR klarer å forbedre ytelsen noe. Spill på konsoll er stort sett godt nok ut når man faktisk spiller. Problemet mitt har vært titler låst til 30fps, eller som ikke klarer å levere over 45 fps selv når de sikter mot 60. 

Ser jo at de er litt i læringsfasen rundt PSSR. Noen "PS5 Pro enhanced" ser verre ut, men noen slipper patcher (Silent Hill 2 feks) som løser noe. Tror det blir bedre framover i alle fall.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
56 minutes ago, vidor said:

Det begynner jo å komme litt PSSR-forbedrede titler, men det er relativt få det virkelig ser bra ut på. Skinken min er fremdeles trygt plassert på gjerdet. For å være ærlig angrer jeg mest på at jeg investerte i PS5 og Xbox Serier X og ikke heller bare gikk for en dugelig gaming-PC. Endrer sikker mening for PS5 i alle fall når Horizon III kommer :)

Det har jo blitt kriminelt dyrt det også. Sjekket system req for Stalker2, og det er ikke direkte billig å spille i 1440@60. Bare det anbefalte skjermkortet RTX3070 koster jo over 10k. Så kommer 32GB ram, hovedkort, kabinett, skjerm, skrivebord osv på toppen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...