molna Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 levlex: T230 er noe blassere og har ikke justering av lysstyrke. ingar: 1: 3200 var ikke tilgjengelig i september 2: Z600 var ikke tilgjengelig i september Lenke til kommentar
Habla Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er Sony Ericsson et bra kjøp? SE er verdens beste mobilprodusent for tiden..... :-) HablaFlame Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ok,greit jeg gir meg..ikke noe mere og *krangle* om Egentlig skulle jeg bare skryte over en bra review av ST55 Men jeg synes så inderlig dere skal ta og sammenligne skermen til SX1 mot 6600 sin.. Mvh Ingar. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Men jeg synes så inderlig dere skal ta og sammenligne skermen til SX1 mot 6600 sin.. Mvh Ingar. Hvorfor er det akkurat skjermen de må sammenligne? Du vil at de skal sammenligne den spesielt fordi du vet 6600 sin skjerm er bedre? Det er jo klart at SX1 er dårligere på noen områder, sånn er det jo alltid, men ingen tvil om at SX1 er bedre totalt sett, og da er det ikke noe poeng i en 6600 vs SX1. De kan jo heller sammenligne headphones, mp3-spiller, vekt f.eks hvis de ikke var spesielt for at SX1 skulle se dårlig ut da... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 levlex: T230 er noe blassere og har ikke justering av lysstyrke. Min mening er at det er motsatt. Skjermen paa MC60 er blass og ikke spessielt god til aa gjengi farger. Skjermen til T230 er bedre paa dette og gjengir blaafarger bla bedre. (Sammenligner med T226, men den er identisk med T230 skjermmessig). Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Arehei: Synes det var feigt av Club.Siemens og sammenligne skermen med ST55 med T610 sin,Molna mener at skermen til SX1 "får frem fargene bedere" derfor synes jeg de skal ta og sammenligne... Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Arehei:Synes det var feigt av Club.Siemens og sammenligne skermen med ST55 med T610 sin Du synes det var feigt fordi T610 er så mye dårligere. Når vi får slike reaksjoner, tar vi de seriøst og vil derfor ikke sammenligne slikt i andre tester. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Er ikke denne tråden blitt ganske off-topic og ganske klar til å stenges? Uansett.. 6100 er da en bra mobil? Er det _så_ veldig mange forbedringer hvis du kjøper en t610/630? Hvis du føler det er verdt pengene, så.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det kommer jo an paa. Noen har behiov for aa skifte hver maaned, mens andre klarer seg med mobilskifte hvert femte aar. Tror de fleste befinner seg noenlunde imellom der.... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 og ganske klar til å stenges? dummeste jeg har hørt,plager vell ingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå