Gå til innhold

Er Sony Ericsson et bra kjøp?

Pepsi

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en ny mobil og SE T610 og T630 er de to jeg vurderer.

Er det veldig mye forksjell på disse to mobilene? Jeg liker egentlig designet bedre på T610 enn på T630.

Har nå en 6100, regner med at det vil bli en del forandringer for ikke å snakke om forbedringer.

Noen som har noen erfaringer å dele??

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
T630 har iallefall bedre skjerm

usb port,

Veeeel... tviler på at en telefon har usb port men greit..

Kan forresten ta bilder med 480x640 oppløsning med t630.. (nei mener ikke 640x480)

T630

gå inn der å paste urlen i Bablefish

- velg fransk til engelsk - og trykk oversett... kan se en del bilder der..

Hvorfor er det så rart? Mange telefoner som har USB port. N-Gage og Qtec 7070 har det.

Lenke til kommentar
Kan forresten ta bilder med 480x640 oppløsning med t630.. (nei mener ikke 640x480)

Vel, den kan ikke ta bilder i 640x480 oppløsning, mer riktig fortalt så kan den ta bilder i 352x288 pikslers oppløsningen og hvis man vil så kan man automatisk forstørre bildene til 640x480.

Bildekvaliteten vil med andre ord ikke være like bra som et kamera som kan ta bilder i 640x480 pixler.

Men ellers så har T630 fått en forbedret skjerm, TFT mot den gamle STN skjermen og den har fått innlagt en funksjon som heter ifriends, men som ikke kan brukes enda fordi det ikke er noen nett som støtter det.

Ellers så er alt bortsett fra designet det samme gamle.

Lenke til kommentar
Men T630 har definitivt ikke det.

Ville beholdt 6100 jeg, og heller ventet til det kom noe som faktisk kan erstatte den. T610/T630 kan fort bli en nedtur når du har en såpass bra mobil allerede.

Er noe med dobbelt så høy skerm,kamera og blåtann da ;)

Men Molna,blir det noe SX1 review på club.siemens snart?

Lenke til kommentar
Men T630 har definitivt ikke det.

Ville beholdt 6100 jeg, og heller ventet til det kom noe som faktisk kan erstatte den. T610/T630 kan fort bli en nedtur når du har en såpass bra mobil allerede.

Mener du virkelig at en 6100 er en bedre telefon enn T610 ?

Har du forspist deg i julen eller ?

Lenke til kommentar
Snart håper jeg :)

Men har en C60 og en MC60 som skal testes også, mer enn nok å gjøre tror jeg... hun som skriver testene er på jobb hele jula også... :)

hehe,blir morsomt og se hvordan dere bortforklarer den ellendige skermen(på MC60,holder lissom ikke helt mål)! ;)

Men angående SX1 review'en:Sørg for og få med en del bilder av skermen da,bra review på ST55,men jeg synes det var litt småfeigt og bare sammenligne skermen med T610,og ikke en annen telefon som også hadde TFT i skermen :p

Hadde vært tøft hvis dere hadde hatt baller nok til og ta en del bilder av skermen til SX1 mot 6600..Og lage en slags SX1 VS 6600 eller noe :cool:

Endret av ingar
Lenke til kommentar

ingar: barnslig innlegg, men skal svare likevel så ikke de andre misledes og tror på det tullet ditt.

1: bortforklare dårlig display? MC60 er en billigmobil og displayet er bra nok for sin prisklasse. Sammenlign gjerne med 3510i og T230. MC60 er bedre enn begge disse. Hvem har uansett sagt at vi skal si noe bra om displayet...

2: ingen mobiler som var sammenlignbare med ST55 hadde TFT da.

3: den som skriver review på CS har ikke baller...

4: SX1 vs 6600 ville nok blitt en klar SX1-triumf og egentlig ikke vår stil. Folk har forskjellige behov så det er opp til dem selv å bedømme. Derfor gir vi ikke karakterer heller.

Lenke til kommentar
Sammenlign gjerne med 3510i og T230. MC60 er bedre enn begge disse. Hvem har uansett sagt at vi skal si noe bra om displayet...

Hmmmm......

Mener aa huske at T230 har samme opploesning som MC60, 101x80 piksler STN-skjerm. Er den da daarligere? Jeg mener, skjermene er jo identiske.

Lenke til kommentar
ingar: barnslig innlegg, men skal svare likevel så ikke de andre misledes og tror på det tullet ditt.

1: bortforklare dårlig display? MC60 er en billigmobil og displayet er bra nok for sin prisklasse. Sammenlign gjerne med 3510i og T230. MC60 er bedre enn begge disse. Hvem har uansett sagt at vi skal si noe bra om displayet...

2: ingen mobiler som var sammenlignbare med ST55 hadde TFT da.

3: den som skriver review på CS har ikke baller...

4: SX1 vs 6600 ville nok blitt en klar SX1-triumf og egentlig ikke vår stil. Folk har forskjellige behov så det er opp til dem selv å bedømme. Derfor gir vi ikke karakterer heller.

1.burde sammenlignet med N3200

2.Z600

3.Neivell

4.Kan vell sammenligne skermen til N6600 hvis SX1 er så fantastisk som du sier..

Og igjen,skermen til MC60 er ellendig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...