Arodem Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Stammer fra en gammel internvideo. Lekket Godfall-trailer viser sannsynligvis ikke PlayStation 5-grafikk Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Ser ikke så ille ut som den første traileren skulle tilsi, men den ristingen der kan dra til helvete sammen med det utysket som bestemte at det skulle implementeres. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Har ikke telling på hvor mange filmer/serier "shaky-cam" har ødelagt. Forbanna ADHD-generasjon. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Spyfremkallende shakycam ja... Ugh! Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Meh.. Disse slash/dodge/repeat spillene har aldri vært min greie. Noe spesielt valg å bruke "shaky-cam" men. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 (endret) Spillet så greit ut det men hvorfor har kameraet Parkinsons? Det så bare fette teit ut. Endret 21. januar 2020 av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Randalf the Black skrev (54 minutter siden): Meh.. Disse slash/dodge/repeat spillene har aldri vært min greie. Noe spesielt valg å bruke "shaky-cam" men. Du burde prøve dark souls serien om du ikke allerede har gjort det.... Hvis du ikke liker de så regner jeg med at du har fått skambank om du har prøvd de. Ingen gelekamera der i gården heller Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Blitt bekreftet at det er et over 1år gammelt konsept klipp ifra PC versjon under produksjon. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 (endret) . Endret 21. januar 2020 av Randalf the Black Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 (endret) 1 hour ago, Guybrush 3pwood said: Du burde prøve dark souls serien om du ikke allerede har gjort det.... Hvis du ikke liker de så regner jeg med at du har fått skambank om du har prøvd de. Ingen gelekamera der i gården heller Neh, går mer på at jeg ikke finner spillene så interessante.. De kan være litt underholdende hvis jeg ikke har noe mer interessant, men ikke helt min greie.. Har prøvd Dark Souls, fikk bank så klart men det hører jo hjemme med de spillene der. Få bank til man finner ut hvordan man slår en sterk fiende/horde med fiender/boss, kjenn på følelsen av prestasjon, gå videre til neste boss/område/etc. For Dark Souls serien er tidsperspektivet en del av det som gjør at jeg styrer unna det og alle lignende spill. Jeg har et begrenset antall timer å spille på, og ønsker ikke å bruke de timene på å gjøre det samme om igjen og om igjen til man endelig "knekker koden". Da spiller jeg heller noe som jeg får "mer ut av timene" hvis du skjønner. Endret 21. januar 2020 av Randalf the Black 2 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 Ser ikke bra ut en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå