Gjest 8e0d2...4cf Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Gjorde muligens en tabbe, men er usikker på om det er riktig det som ble sagt. Det var slik: Noe løsnet og falt ut i en tann. Kontaktet klinikken ( Colosseum). Tannlegen jeg pleier gå til hadde ikke time før en del tid fram. Kunne få time hos en annen samme dag. Greit nok det tenkte jeg, det er jo samme klinikk. Det viste seg at det var noe som ble gjort samme sted, for bare et år siden det som måtte repareres. Spurte tannlegen om det da er noe som går på garanti. "Ja, men da måtte du gått til samme tannlegen som gjorde det". Altså en som er vegg i vegg på samme klinikk. "Men skal jeg slå av litt". Sa tannlegen. Kan dette være riktig, burde ikke garantien gjelde likt uansett når det er på samme klinikk? Anonymous poster hash: 8e0d2...4cf Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Det er mange tannleger som jobber i samme lokale, men som har egne regnskap og sånt Men jeg lurer også på dette, da det har vært aktuelt for meg også, men jeg fikk det gratis den gang Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 "Skal jeg slå av litt" .. av tanna, eller av prisen? ^^ Lenke til kommentar
Gjest 8e0d2...4cf Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Beklager, skrev litt feil. Tannlegen sa "Slår av litt jeg da". Slo av noe på prisen. Anonymous poster hash: 8e0d2...4cf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå