sam11net Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Gjest e6ce9...0d0 skrev (8 minutter siden): Trådstarter her. Saken er nå trukket, jeg får benytte den nye løsningen uten kostnad. Usikker hvem som betaler for det, men det håper jeg blir synlig i regnskapet. Jeg er jo den eneste med ladbar bil. Takk for innspill. Anonymous poster hash: e6ce9...0d0 Dette var kjempe bra. For info, til andre som sliter med dette, så var det en helt identisk situasjon i mitt sameie. Der fikk saken også samme utfall som her. Det ble mye krangling og hyling, men til slutt fikk vedkommende lov å bruke det nye anlegget uten ekstra kostnad. 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Du har fått tilbake laderen din også? Lenke til kommentar
Gjest e6ce9...0d0 Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Drunkenvalley skrev (30 minutter siden): Du har fått tilbake laderen din også? Nei, den er nok solgt. Venter på kopi fra selger av laderen, så får jeg se hvor kjip jeg vil være mot formannen. Anonymous poster hash: e6ce9...0d0 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Bra med en type løsning. Men ikke sikkert du vinner på det hvis du ikke har høyt forbruk. Og hvor lenge gjelder gratis bruks? Hvis du har fått det skriftlig, og de ikke har satt noe sluttdato, så har du egentlig gratis lading ut livet. Eller så lenge du bor der. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 1 hour ago, Guest e6ce9...0d0 said: Nei, den er nok solgt. Venter på kopi fra selger av laderen, så får jeg se hvor kjip jeg vil være mot formannen. Anonymous poster hash: e6ce9...0d0 Håper du tok opp den samtala berre for å nagle fast kor godt han tråkka i salaten. Hadde eg kunna ramma det inn hadde eg gjort det... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå