dj_messiah Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg og en venn av meg har tenkrt til å prøve å lage en rap/hip-hop sang den skal være norsk vi har ikke tenkt til å bruke noe penger så vet dere om noen programmer til det? trenger ikke å være så veldig avansert. Lenke til kommentar
lillo Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Finn heller en instrumental fra noen gamle rap sanger.. sparer dere for bryet å lage ny musikk fra et crappy "ejay" program eller noe. De fleste rappere gjør det til tid og annen tror jeg. Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 ok vi kan bruke maks 5000 kr. får jeg noen svar da? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Talent kan ikke kjøpes for penger... Hiphop ejay er tingen for dere, funker fint å mekke beats med... Ellers kan dere jo se under kategoriene på www.download.com og lete etter noe passende. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 *bilde fjernet av moderator* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jaja det måtte komme en slik idiotisk post fra en anti hiphop'r. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Hvor kan jeg laste ned/kjøpe det programmet? Endret 28. desember 2003 av JSS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå